SIMPLEX – companie specializată în comercializarea produselor sanitare, sisteme de încălzire, climatizare și alimentare cu apă, anunță următorul post vacant:

Șofer cat.C (10000 lei)

Cerințe:
- Punctualitate, responsabilitate, comunicabilitate;
- Experiență în domeniul livrării mărfii;
- Asimilarea cu usurință a informațiilor privind rute, clienți, produs;
- Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
- Pachet salarial motivant(10000 lei);
- Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
- Servicii telefonie mobilă corporativă. 
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md    , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34 

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Manager Marketing

Responsabilități:
1. Promovarea imaginii companiei;
2. Elaborarea programelor și strategiei de promovare a companiei;
3. Gestionarea publicității pe toate suporturile de comunicare, elaborarea planurilor de promovare online și realizarea lor;
4. Promovarea și conceperea planurilor și strategiilor de marketing online. Menținerea și dezvoltarea site-ului;
5. Redactarea și postarea online a materialelor publicitare;
6. Monitorizarea și analiza pieței și concurenței;
7. Analiza ofertelor concurenței și efectuarea studiului comparativ a ofertelor acestora.

Cerinte:
1. Studii superioare de specialitate;
2. Experiența de muncă într-un post similar;
3. Creativitate, dinamism, capacitatea de a genera idei noi;
4. Abilități de comunicare, exprimarea logică, coerentă și corectă a gândurilor;
5. Abilități de convingere, organizare și planificare;
6. Responsabilitate, perseverență, flexibilitate;
7. Capacități de a lucra în echipă și individual;
8. Cunoașterea limbii române, limbii ruse, și limbii engleze (care va constitui un avantaj);
9. Cunoștințe MS Office, și preferabil programe de editare foto și design (Adobe Photoshop).

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34 

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Contabil - Casier (de la 6000 lei)

Responsabilități:
1. Introducerea, emiterea şi evidenţa facturilor fiscale;
2. Primirea şi verificarea documentelor contabile primare;
3.Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor;
4. Evidența surselor financiare (casa); 

Cerințe:
1. Studii superioare de profil (contabilitate, economie, finanțe);
2. Experienţă în domeniu va fi un avantaj;
3. Abilități avansate de operare PC;
4. Aptitudini profesionale de operare în programul 1C;
5. Responsabilitate, organizare, atenţie la detali.
 
Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii
2. Salariu motivant (de la 6000 lei);
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent vânzări (10000 – 30000 lei)

Cerințe:
1. Persoana comunicabilă, energică, cu aptitudini de lucru în grup;
2. Cunoașterea limbii de stat și rusă;
3. Permis de conducere categoria B.

Responsabilități:
1. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
2. Pregătirea ofertelor comerciale;
3. Participarea la negocieri comerciale;
4. Menținerea contactelor permanente cu clienții;
5. Participarea la organizarea acțiunilor promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (10000 – 30000 lei)
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într­un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
6. Automobil de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent vânzări divizie en-gros

Cerințe:
1. Studii superioare;
2. Abilități excelente de organizare, comunicare și negociere;
3. Cunoașterea limbii române și ruse;
4. Posedarea aplicațiilor MS Office(Word, Excel) și 1C;
5. Experiența într-un post similar va constitui un avantaj.

Responsabilități:
1. Analiza pieţei, menținerea relațiilor cu clienții și mărirea portofoliului de clienți;
2. Negocierea condiţiilor de vânzare;
3. Desfăşurarea activităţii de merchandising;
4. Promovarea produselor și a imaginii companiei.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Operator Depozit (de la 8000 lei)

Responsabilități:
1. Recepționarea, depozitarea și eliberarea mărfii în/din depozit;
2. Pregătirea mărfii pentru livrare;
3. Evidența mărfurilor la depozit;

Cerințe:
1. Persoană onestă și responsabilă;
2. Seriozitate și punctualitate;
3. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34
 
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
 

Account Manager, România, București (650 - 3000 eur)

Visezi la un super job?  Vrei să devii un manager de top într-un super brand de succes?
Alege Simplex, candidează la funcția de Account manager în București și Bine ai venit în echipa noastră!

Ești canditatul ideal la această funcție, dacă: 
1. Ești activ, cu abilități de comunicare excelente,  responsabil și orientat către rezultate;
2. Știi să-ți organizezi eficient timpul;
3. Deții permis de conducere (categoria B).

Vei avea următoarele responsabilități:
1. Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
2. Creșterea volumui de vânzări și promovarea produselor;
3. Negocierea și semnarea contractelor cu clienții;
4. Perfecționarea continuă prin participarea la traininguri de vînzări organizate de companie.

Îți garantăm:
1. Pachet salarial motivant (650-3000 eur);
2. Cazare asigurată;
3. Automobil de serviciu;
4. Abonament de telefonie mobilă nelimitat;
5. Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei;
6. Mediu de lucru în oficiu modern din București;

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md    , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Consultant vânzări mun. Bălți (8000 – 20000 lei)

Responsabilități:
1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
3. Crearea ofertelor pentru clienți;
4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;
5. Amenajarea și supravegherea vitrinei.


Cerinte:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
3. Abilități de comunicare cu clienții;
4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
6. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
7. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
8. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md  , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Consultant vânzări în showroom obiecte sanitare (8000 – 20000 lei)

Responsabilități:
1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
3. Crearea ofertelor pentru clienți;
4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor

Cerințe:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
3. Abilități de comunicare cu clienții;
4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
6. Onestitate, corectitudine;
7. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
8. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
9. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (8000 – 20000 lei);
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într­un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Contabil

Responsabilități:
1. Recepționarea, controlul și procesarea documentelor contabile primare;
2. Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor;

3. Sistematizarea informațiilor și întreținerea bazei de date în sistemul 1C;
4. Monitorizarea siguranței documentelor contabile, prelucrarea acestora în conformitate cu procedura stabilită;
5. Rezumarea cu furnizorii și cumpărătorii (acte de verificare și compensare);
6. Interacțiunea cu departamentele de vânzări.

Cerințe:
1. Studii superioare sau medii de profil (contabilitate, economie, finanțe);
2. Experienţă în domeniu de minim 1 an;
3. Cunoașterea limbilor română și rusă;
4. Aptitudini profesionale de operare în programul 1C 8, Excel;
5. Gândire analitică;
5. Responsabilitate, organizare, atenţie la detalii.
 
Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
 

moldovajob.md