În legatura cu dezvoltarea continuă compania SIMPLEX, specializată în comercializarea produselor termo, hidro, obiectelor sanitare, climatizare si ventilare, anunță următorul post vacant:

Consultant vânzări în showroom obiecte sanitare (8000 – 20000 lei)

Responsabilități:
1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
3. Crearea ofertelor pentru clienți;
4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor

Cerințe:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
3. Abilități de comunicare cu clienții;
4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
6. Onestitate, corectitudine;
7. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
8. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
9. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (8000 – 20000 lei);
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într­un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Consultant vânzări

Responsabilități:
1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
3. Crearea ofertelor pentru clienți;
4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;
5. Amenajarea și supravegherea vitrinei.

Cerinte:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
3. Abilități de comunicare cu clienții;
4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
6. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
7. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
8. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Manager logistică

Responsabilități:
1. Negocierea și încheierea acordurilor cu furnizorii;
2. Dirijarea procesului de transportare a mărfurilor;
3. Analiza pieții.
Cerinte:
1. Studii superioare;
2. Abilități excelente de organizare, comunicare și negociere;
3. Cunoașterea limbii române, ruse și engleze (obligatoriu); cunoașterea limbii italiene va constitui un avantaj;
4. Posedarea aplicațiilor MS Office(Word, Excel) și 1C.
5. Atenție la detalii, gîndire logico-matematică
6. Experiență de lucru cu un volum mare de informații, lucru cu documentele
 
Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md   cu indicarea postului pentru care se aplică.
Tel./Fax: 022 74 74 34
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent de vânzări mun. Bălți (10000 – 30000 lei)

Cerințe:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de comunicare și convingere;
3. Persoana comunicabilă, energică, cu aptitudini de lucru în grup;
4. Obligatoriu: cunoașterea limbii de stat și rusă;
5. Permis de conducere categoria B.

Responsabilități:
1. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
2. Pregătirea ofertelor comerciale;
3. Participarea la negocieri comerciale;
4. Menținerea contactelor permanente cu clienții;
5. Participarea la organizarea acțiunilor promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (10000 – 30000 lei)
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
6. Automobil de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Asistent marketing

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
4. Instruire și traininguri în domeniu;


 Responsabilități:
1. Elaborare content  pentru materiale informative;
2. Colaborează cu specialiștii în design la realizarea materialelor publicitare: pliante; cărți de vizită; carduri; broșuri; afișe; anunțuri publicitare; bannere .
3. Crearea contentului pe rețelele de socializare (facebook, instagram).
4. Organizarea evenimentelor corporative.
 
Profilul candidatului:
1. Experiență  în domeniul marketing, comunicare, relații publice va constitui avantaj;
2.  Studiile superioare in domeniul marketing;
3. Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel avansat și a programelor din pachetul MS Office (word, power point, excel);
4. Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (constituie un avantaj);
5.  Persoană organizată, responsabilă, comunicabilă, creativă;
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent de vânzări (10000 – 30000 lei)

Cerințe:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de comunicare și convingere;
3. Persoana comunicabilă, energică, cu aptitudini de lucru în grup;
4. Obligatoriu: cunoașterea limbii de stat și rusă;
5. Permis de conducere categoria B.

Responsabilități:
1. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
2. Pregătirea ofertelor comerciale;
3. Participarea la negocieri comerciale;
4. Menținerea contactelor permanente cu clienții;
5. Participarea la organizarea acțiunilor promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (10000 – 30000 lei)
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într­un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
6. Automobil de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Specialist service centrale termice

Responsabilități:

  • Deplasarea la domiciliile clienților în scopul punerii în funcțiune a centralelor,
  • Oferirea instructajului clienților privind regulile de funcționare și exploatare a centralelor;
  • Diagnostigarea prezenței defecțiunilor raportate.

Cerințe:

  • Studii medii sau superioare în domeniul Tehnic;
  • Cunoștințe minime de clasificare și funcționare a centralelor;
  • Experiență de muncă cu centrale sau alte tipuri de instalații;
  • Responsabilitate și orientare spre client.

Compania oferă:

  • Angajare oficială în câmpul muncii;
  • Salariu motivant;
  • Pachet social complet.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Operator Depozit

Responsabilități:
1. Recepționarea, depozitarea și eliberarea mărfii în/din depozit;
2. Pregătirea mărfii pentru livrare;
3. Evidența mărfurilor la depozit;
4. Menținerea ordinei și curățeniei în încăperile depozitului;

Cerințe:
1. Persoană onestă și responsabilă;
2. Seriozitate și punctualitate;
3. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md   , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34
 
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

 
Specialist resurse umane (HR Manager)

Responsabilități:
1.Organizarea procesului de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante,
2.Elaborarea și implementarea programelor de instruire si adaptare a noilor angajați
3.Elaborarea sistemelor de evaluare a angajaților și de stabilire a necesităților în instruire.
4.Elaborarea actelor normative interne pe domeniul resurselor umane (fișe posturilor, regulamente, etc.)

Cerințe:
1. Studii superioare;
2. Abilități de organizare;
3. Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse și engleze ;
4. Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office) .

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.


moldovajob.md