În legatura cu dezvoltarea continuă compania SIMPLEX, specializată în comercializarea produselor termo, hidro, obiectelor sanitare, climatizare si ventilare, anunță următorul post vacant:

Consilier vânzări obiecte sanitare (8000 – 20000 lei)

Dacă esti o persoană dinamică, curioasă, îți plac provocările și îți dorești să activezi într-o companie cu renume în care să-ți construiești o carieră de succes, atunci te invităm să devii parte a echipei Simplex.

Ce vei face?

  • Vei interacționa cu clienții, îi vei ghida în procurarea celui mai bun produs;
  • Vei oferi informații referitor la sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
  • Vei crea cele mai bune oferte pentru clienți;
  • Vei fi responsabilă de supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;
  • Vei fi cea mai competitivă, în vederea atingerii obiectivului de vânzări;

Ne așteptăm să:

  • Ai abilități excelente de comunicare cu clienții, de a prezenta, negocia și convinge;
  • Ai studii superioare Tehnice sau Economice (ar constitui un avantaj);
  • Fii dornică de dezvoltare și de a învăța mereu lucruri noi;
  • Ai abilități de leadership și să fii orientată spre rezultat;
  • Ai experiență în vânzarea produselor, ceea ce ar constitui un mare avantaj;
  • Vii mereu cu soluții simple și îndrăznețe la problemele complicate;
  • Fii un bun utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
  • Cunoști limbile română și rusă;

Fiind compania care pune accent pe creșterea și dezvoltarea personalului, oferim:

  • Dezvoltare profesională dinamică, într-o companie modernă;
  • Lucru într-o echipă tânară și prietenoasă;
  • Salariu competitiv care îți răsplătește performanța și un pachet atractiv de beneficii;
  • Un sistem de management modern și un mediu de lucru plăcut.

Locul tău este în echipa de succes a companiei Simplex. Te invităm să transmiți CV-ul la adresa de e-mail:personal@simplex.md  , cu indicarea postului pentru care aplici. Tel./Fax: 022 74 74 34.
Ne rezervăm dreptul de a alege și contacta cele mai potrivite candidaturi!

Coordonator procese și proceduri, Departament Vânzări (de la 7000 lei)

Dacă esti o persoană proactivă, responsabilă, îți plac provocările și îți dorești să activezi într-o companie cu renume în care să-ți construiești o carieră de succes, atunci te invităm să devii parte a echipei Simplex.

În calitate de Coordonator procese și proceduri, responsabilitatea de bază va fi analiza și verificarea îndeplinirii sarcinilor echipei de vânzări, dar și coordonarea proceselor și procedurilor existente în Departamentul de Vânzări.
 
Ne-am dori să îndeplinești următoarele cerințe:

  • Abilități excelente de comunicare și orientare spre rezultat;
  • Cunoașterea operare PC și a pachetului MS Office (Excell avansat);
  • Cunoștințe de bază a programei 1C;
  • Spirit organizatoric și foarte bune abilităṭi de planificare şi organizare a activităṭilor si proceselor de care esti responsabilă;
  • Cunoașterea obligatorie a limbii română, rusă la nivel avansat si engleză (constituie un avantaj);
  • Experienţa într-un post similar, constituie un avantaj;
  • Cunoașterea operare PC și a pachetului MS Office (Excell avansat);

Principalele misiuni ale funcției sunt:

  • Gestionarea task-urilor directorului comercial;
  • Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activităților zilnice;
  • Gestionarea documentelor de interes general;
  • Raportarea saptamânală / lunară a rezultatelor vânzărilor;
  • Analizarea indicatorilor de performanță și propunerea soluțiilor;
  • Redactarea și administrarea corespondenței de afaceri;
  • Comunicarea cu partenerii companiei din numele directorului;

Fiind compania care pune accent pe creșterea și dezvoltarea personalului, oferim:

  • Dezvoltare profesională dinamică;
  • Lucru într-o echipa tânară și prietenoasă;
  • Salariu competitiv de la 7000 lei și un pachet atractiv de beneficii;
  • Activități de team-building;
  • Cursuri și oportunități de dezvoltare a carierei într-o companie modernă.

Te invităm să transmiți CV-ul la adresa de e-mail: personal@simplex.md  , cu indicarea postului pentru care aplicați. Tel./Fax: 022 74 74 34
Ne rezervăm dreptul de a alege și contacta cele mai potrivite candidaturi!

Manager Marketing

Responsabilități:
1. Promovarea imaginii companiei;
2. Elaborarea programelor și strategiei de promovare a companiei;
3. Gestionarea publicității pe toate suporturile de comunicare, elaborarea planurilor de promovare online și realizarea lor;
4. Promovarea și conceperea planurilor și strategiilor de marketing online. Menținerea și dezvoltarea site-ului;
5. Redactarea și postarea online a materialelor publicitare;
6. Monitorizarea și analiza pieței și concurenței;
7. Analiza ofertelor concurenței și efectuarea studiului comparativ a ofertelor acestora.

Cerinte:
1. Studii superioare de specialitate;
2. Experiența de muncă într-un post similar va constitui un avantaj;
3. Creativitate, dinamism, capacitatea de a genera idei noi;
4. Abilități de comunicare;
5. Abilități de convingere, organizare și planificare;
6. Responsabilitate, perseverență, flexibilitate;
7. Capacități de a lucra în echipă și individual;
8. Cunoașterea limbii române, limbii ruse, și limbii engleze (care va constitui un avantaj);
9. Cunoștințe MS Office, și preferabil programe de editare foto și design (Adobe Photoshop).

Compania oferă:
1.Angajare oficială în câmpul muncii;
2.Telefonie corporativa si optional automobil de serviciu
3. Bonusari de performanta;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md  cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34 

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Specialist Marketing Digital

Suntem în căutarea unui Digital Marketing Specialist pasionat și creativ, care să se alăture echipei Simplex.

Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate;
- Abilități dе comunicare și scriere;
- Creativitate și dinamism;
- Experiența în marketing nu este obligatorie dar e binevenită;

Descrierea jobului:
- Redactarea și postarea online a materialelor publicitare;
- Generarea de campanii pe platforme de social media Facebook/Instagram
- Actualizarea și dezvoltarea site-ului web (simplex.ro)
- Implementаrеa strategiei de marketing digital

Beneficii:
- Angajare oficială + salariu motivant
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă
- Team building-uri și corporative vesele, alături de multe alte surprize captivante
- Abonament de telefonie mobilă nelimitat

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md  cu indicarea postului pentru care se aplică.

Agent vânzări divizie en-gros (10000-30000 lei)

Cerințe:
1. Studii superioare obligatorii;
2. Abilități excelente de negociere și organizare;
3. Cunoașterea limbii române și ruse;
4. Experiență de lucru în aplicațiile 1C, Excel, World;
5. Experiența într-un post similar va constitui un avantaj.

Responsabilități:
1. Analiza pieţei, menținerea relațiilor cu clienții și mărirea portofoliului de clienți;
2. Negocierea condiţiilor de vânzare;
3. Promovarea produselor și a imaginii companiei.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant 10 000-30 000 lei
3. Pachet social complet;
4. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md  , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.
 
Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.
Contabil - Casier (de la 7000 lei)

Responsabilități:
1. Introducerea, emiterea şi evidenţa facturilor fiscale;
2. Primirea şi verificarea documentelor contabile primare;
3.Pregătirea documentelor pentru elaborarea rapoartelor;
4. Evidența surselor financiare (casa); 

Cerințe:
1. Studii superioare de profil (contabilitate, economie, finanțe);
2. Experienţă în domeniu va fi un avantaj;
3. Abilități avansate de operare PC;
4. Aptitudini profesionale de operare în programul 1C;
5. Responsabilitate, organizare, atenţie la detali.
 
Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii
2. Salariu motivant (de la 7000 lei);
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.
 
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent de vânzări mun. Bălți (10000 – 30000 lei)

Cerințe:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de comunicare și convingere;
3. Persoana comunicabilă, energică, cu aptitudini de lucru în grup;
4. Obligatoriu: cunoașterea limbii de stat și rusă;
5. Permis de conducere categoria B.

Responsabilități:
1. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
2. Pregătirea ofertelor comerciale;
3. Participarea la negocieri comerciale;
4. Menținerea contactelor permanente cu clienții;
5. Participarea la organizarea acțiunilor promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (10000 – 30000 lei)
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
6. Automobil de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Consultant vânzări Chișinău (8000 – 20000 lei)

Responsabilități:
1. Promovarea și comercializarea mărfii companiei;
2. Consultarea clienților privind sortimentul, calitatea și prețurile produselor;
3. Crearea ofertelor pentru clienți;
4. Supravegherea procesului de facturare, încasare a banilor și de livrare a produselor;
5. Amenajarea și supravegherea vitrinei.

Cerinte:
1. Studii superioare Tehnice sau Economice (constituie un avantaj);
2. Abilități de a prezenta, negocia și convinge;
3. Abilități de comunicare cu clienții;
4. Dorința de dezvoltare, capacitatea de a învăța lucruri noi;
5. Persoană responsabilă, activă, orientată spre rezultat, abilități organizatorice;
6. Experiența în vânzări va constitui un avantaj;
7. Utilizator PC (Microsoft Office, Internet);
8. Cunoașterea limbilor română și rusă.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant;
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: personal@simplex.md, cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.

Agent vânzări (10000 – 30000 lei)

Cerințe:
1. Persoana comunicabilă, energică, cu aptitudini de lucru în grup;
2. Cunoașterea limbii de stat și rusă;
3. Permis de conducere categoria B.

Responsabilități:
1. Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții;
2. Pregătirea ofertelor comerciale;
3. Participarea la negocieri comerciale;
4. Menținerea contactelor permanente cu clienții;
5. Participarea la organizarea acțiunilor promoționale: târguri, expoziții, campanii publicitare.

Compania oferă:
1. Angajare oficială în câmpul muncii;
2. Salariu motivant (10000 – 30000 lei)
3. Pachet social complet;
4. Un mediu de lucru activ;
5. Oportunitatea dezvoltării într­un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
6. Automobil de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV­urile la adresa de e­mail: personal@simplex.md , cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel./Fax: 022 74 74 34.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru a fi invitați la interviu.


moldovajob.md