Cerinţe:
⦁ Cunoaşterea limbilor română şi rusă;
⦁ Abilităţi excelente de comunicare, responsabilitate, pozitivism și energie;
⦁ Flexibilitate la regimul de muncă (în ture);
⦁ Capacitate de muncă în echipă;
⦁ Atitudine corectă și prietenoasă față de clienți;
⦁ Persoana prezentabilă cu prezență fizică agreabilă și respectuoasă.
Responsabilităţi:
⦁ Intâmpinarea clienților și oferirea informațiilor;
⦁ Primirea și procesarea apelurilor și mesajelor telefonice;
⦁ Asigurarea evidenţei intrărilor/ieşirilor membrilor Clubului;
⦁ Efectuarea și gestionarea plaților și programarilor;
⦁ Îndrumarea clienților către zona de antrenament;
⦁ Îndeplinirea activităților zilnice administrative;
⦁ Informarea clienților despre oferte speciale, promoții și evenimente;
⦁ Promovarea serviciilor fitness ale companiei;
Remunerarea și condițiile de muncă:
⦁ Nivel bun de salarizare;
⦁ Posibilitatea de a beneficia gratuit de serviciile clubului fitness;
Persoanele interesate rugăm să expedieze CV- ul cu fotografia inclusa (obligatoriu), la adresa de e-mail: office@sportpark.md
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Ne vedem la SportPark!