Compania aeriană  “FLY ONE” recrutează:

Operator Call-Center

Cerințe față de candidat:
- Aptitudii excelente de negociere,comunicare verbala şi scrisă;
- Experiența în comnicarea cu clienți constituie un avantaj;
- Amabilitate;
- Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office ,Word, Excel, Outlook);
- Nivelul înalt de responsabilitate;
- Spirit de echipă;
- Cunoaşterea avansată a limbilor române, ruse și engleze (obligatoriu).

Responsabilităţi:
- Cunoasterea  la nivel avansat Software; MS Windows, Excel, Word, E-mail, Internet;
- Să aibă o atitudine respectuoasă, politicoasă față de  consumator/ consumator potențial al SRL FLYONE, în  procesul de consultare, deservire și achitare a serviciilor;

- Preluarea apelurilor de la client si procesarea cererilor sau informatiilor parvenite;
- Vînzarea serviciilor FLYONE:

a)   Efectuarea rezervărilor conform solicitarilor venite din partea pasagerilor
- Să consulte telefon și/sau direct consumatorului/consumatorului potențial informația completă și veridică în ceea ce privește:
·         orarul rutelor,
·         tarifele: prețul, condițiile, regulile ți termenul de validatea tarifului;
·         datele de contact a reprezentanților ți agenților companiei pe teritoriul RM și peste hotare;
·         forma de plată (în numerar sau prin virament);
·         documentele necesare pentru emiterea biletelor de avion (pașaport, delegație) și pentru ieșirea din țară(viza, certificatele pentru animale etc., normele pentru bagajul gratis și tarifele pentru excesul de bagaj;
·         termenul de valabilitate al rezervării;
·         altă informație ce ține de competența agentului;
-  Prezentarea  informației despre produsele  și serviciile oferite de  companie,
-  Gestionarea situațiilor mai tensionate și găsirea soluțiilor pentru client, ameliorînd situația creată;
-  Oferirea răspunsurilor la întrebările/comentariile clienților oferite prin intermediul rețelelor de socializare;
-  Identificarea problemelor semnalate de client pentru o corectă diagnosticare a problemei.
-  Asigură îndeplinirea întocmai a cerințelor ți procedurilor privind informarea pasagerilor despre cursele planificate sau efectuate de companie în concordanță cu  regulamentele companiei și legislația națională și internațională în domeniu;

Oferim:
- Loc de munca stabil si interactiv;
- Contract individual de munca + pachetul social deplin;
- Salariu motivant;
- Creștere profesională;
- Instruire și traininguri în domeniu;
- Oficiu modern, mediu de lucru plăcut și motivant;

Persoanele interesante expediați CV-ul Dvstră la următoarea adresă: hr@flyone.eu, cu indicarea în tema ”CV Operator Call-Center”.

Persoanele ce corespund tuturor cerințelor vor fi invitate la interviu.


moldovajob.md