Î.S. ”Poșta Moldovei” specializată în recepționarea, prelucrarea, transportarea și distribuirea trimiterilor, una dintre cele mai mari organizații de acest gen din țară, anunță spre ocupare postul de:

Șef Biroul Administrativ

Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare în domeniu;
- Experienţă de minim 1 an în domenii precum achiziţii, aprovizionare sau logistică;
- Cunoasterea limbilor română și rusa;
- Cunoștințe de operare PC Windows (Microsoft Office, PowerPoint, Excel,Outlook Express, 1C);
- Abilități de comunicare;
- Motivaţie şi disponibilitate pentru preluarea de responsabilităţi;
- Capacitate de analiză şi organizare, spirit de echipă.

Atribuții de serviciu:
- Organizarea, planificarea, conducerea şi coordonarea activităţilor de aprovizionare;
- Planificarea, coordonarea și controlul activității personalului administrativ;
- Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor adiționale cu furnizorii;
- Prospectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziționare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;
- Participă la inventarierea bunurilor materiale;
- Efectuează evidența strictă a bunurilor materiale;
- Întocmește raportul prinvind ieșirile și intrările în depozit;
- Capacitatea de a oferi soluții tehnice și asigurarea suportului necesar în rezolvarea problemelor ivite, în luarea unor decizii.

Oferta întreprinderii:
• Posibilitate de dezvoltare profesională;
• Pachet social;
• Salariu atractiv.

Candidații interesați pot CV-ul la adresa de e-mail: hr@posta.md     
Informaţii suplimentare la tel. (022) 251-200
Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Î.S. ”Poșta Moldovei” își rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați.


moldovajob.md