Companie de Comerț anunță vacantă poziția de:

Office-Manager

Responsabilitati principale:
- preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice, întîmpinarea și orientarea vizitatorilor (clienți, parteneri de afaceri);
- elaborarea și redactarea scrisorilor oficiale;
- administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
- structurarea și organizarea documentației interne a companiei ;
- planificarea și programarea întîlnirilor conducătorului companiei.

Cerințe față de candidați:
- experiența de lucru intr-o pozitie similara min.6 luni;
- abilități de operare la PC: Word, Excel, PowerPoint ;
- vorbirea fluenta a limbilor rusă și română; limba engleză cel puțin la nivel intermediar;
- rezistență la situații de stres (incertirudine, lipsă de timp);
- calitati personale: grad înalt de autoorganizare, inițiativă, capacități organizatorice, proactivitate, pozitivism, spirit de echipă, responsabilitate.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea pozitiei pentru care candideaza la adresa electronică: hr.comert@gmail.com


moldovajob.md