Suntem în căutarea unui nou coleg, în cadrul companiei noastre.

Office Manager

Obligațiuni și Responsabilități esențiale:
⦁ Gestionarea documentelor de interes general ale companiei;
⦁ Evidența corespondenței ( recepționare, înregistrare, ieșire);
⦁ Responsabil de întocmirea rapoartelor interne și altor documente;
⦁ Menținerea arhivei companiei și fișierele într-o manieră corectă și organizată;
⦁ Recepționarea apelurilor telefonice;
⦁ Elaborarea proceselor verbale la întâlnirile / ședințele companiei;
⦁ Organizarea întâlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor
⦁ Organizarea deplasărilor de serviciu ale directorului, rezervarea biletelor de călătorie, organizarea cazării în hotel;
⦁ Asigură legătura între departamentele companiei.

Cerințe:
⦁ Studii superioare
⦁ Cunoașterea limbilor rusă, română, engleză – nivel mediu
⦁ Competența de lucru cu PC (Microsoft Word, Excel), Internet;
⦁ Persoană responsabilă, punctuală, organizată
⦁ Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare;
⦁ Capacitatea de a lucra în termeni limită și respectarea acestora;

Compania oferă:
⦁ Pachet social integral
⦁ Lucru în oficiu confortabil în centrul Chișinăului;
⦁ Program de lucru de Luni-Vineri, de la 8:30-17:30

Dacă corespundeți cerințelor și vă place oferta noastră, așteptăm un CV pe adresa  iuliana.savin@outlook.com  
Indicați în subiectul mesajului denumirea poziției OFFICE MANAGER


moldovajob.md