Banca Comercială Română Chișinău S.A. anunță concurs pentru postul: 

Administrator aplicații bancare

Misiune post: Realizează activități specifice privind asigurarea funcționarii sistemelor Internet Banking, Core Banking, Microsoft SQL Cluster, Virtualizare.

Responsabilități specifice:
• Configurare, testare și suportul serverelor si a serviciilor aferente.
• Identificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor legate de servere si aplicații.
• Mentenanța zilnică și rezolvarea problemelor aplicațiilor bancare in producție. Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi
• Asigura funcționarea si gestionează procesul de creare a copiilor de rezerva pentru toate sistemele informaționale aflate in gestiune.
• Asigura menținerea la zi a documentației detaliate a tuturor sistemelor implementate si gestionate inclusiv, scheme de principiu ,scheme de lucru, ghiduri de administrare, cu deschierea detaliata a soluțiilor implementate, si structurilor bazelor de date.
• Participa la implementarea uneia sau mai multor pârți componente din cadrul proiectului sau aplicației descrise în specificație: analiză, elaborare TI, funcționare în regim de test și de producere, validarea tehnică, documentarea, instrucțiunea de utilizare, etc.
• Asigura testarea procesului de Backup si Restabilire a serverelor si sistemelor gestionate conform procedurilor si planului de restabilire in caz de dezastru.
• Participa la soluționarea incidentelor/ evenimentelor de securitate informaționala in colaborare cu persoanele responsabile

Experiență profesională și studii:
• Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor de operare.
• Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor Baze de Date, Microsoft SQL Server Cunoștințe temeinice si experiența de identificare a erorilor in lucrul aplicațiilor cu bazele de date
• Cunoștințe in instalarea si administrarea Microsoft IIS Server a aplicațiilor bazate pe tehnologii Microsoft,
• Cunoștințe in instalare si identificarea erorilor in funcționarea aplicațiilor.
• Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii engleze
• Limba Român- Fluent

Constituie avantaj:
• Cunoștințe în instalarea configurarea si exploatarea centrelor de certificare.
• Cunoștințe in configurarea si gestionarea aplicațiilor ce utilizează Certificate si Token.
• Reguli și noțiuni de securitate informațională;
• Cunoașterea tehnicilor de securitate informaționala;

Profilul candidatului:
• capacitate de analiză și comunicare
• capacitate de organizare personală și concentrare
• capacitate de a lucra în echipă
• capacitate de folosire eficientă a timpului
• inițiativă, autocontrol, autodezvoltare

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md

Vor fi contactate doar persoanele selectate.


moldovajob.md