Concernul "Customagic" specializat în producerea, importarea şi distribuirea produselor alimentare, unic de acest gen pe piaţa Republicii Moldova anunţă concurs de angajare pentru postul de:

Operator Clienți

Cerințe candidat:
1. Să fie responsabil.
2. Să fie amabil.
3. Să fie punctual.
4. Facultatea prezintă un avantaj, dar acceptăm și candidați cu studii medii.
5. Să cunoască Programul MS Office, 1C este un avantaj.
6. Să comunice eficient, verbal și în scris în limba romană, dacă știe rusa e la fel un avantaj.
7. Abilitatea de a lucra în echipă.
 
Ce vei face?
1.Vei apela clienții privind verificarea soldurilor, datoriilor.
2.Vei colabora cu agenții de vânzări privind situația clienților, datorii, vânzari etc.
3.Vei pregăti rapoarte privind vânzările efectuate.
4. Vei comunica cu colegii :)
 
Ce oferim?
1. Pachet social complet;
2. Salariu atractiv, fix + bonusuri, achitat la timp!
3. Condiții bune de muncă;
4. Grafic de muncă 08:00- 17:15;
5. Șef bun și înțelegător;
6. Participarea la evenimente corporate 
7. Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos
8. Program corect de lucru de luni până vineri.
9. Instruire și pregătire profesională.

De când avem nevoie?

Cât mai repede. Departamentul HR își dorește să se întâlnească cu candidații și să aibă interviuri chiar pentru săptămâna asta.
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din cele 7 puncte, trimite-ne un e-mail cu

CV-ul tău la adresa: customagic-hr@mail.ru     cu subiectul mesajului “Operator Clienți“.

Pre-selecția se desfășoară în două etape:
Etapa 1 Selectarea CV-urilor cu indicarea “Postului Vacant”.
Etapa 2 Interviu cu candidații selectați care au trecut concursul de CV.
Ps. Da te rog un SHARE. Poate ai un prieten/prietenă care să fie în căutarea unui loc de muncă atractiv. :)


moldovajob.md