Compania anunță un concurs pentru ocuparea unui post vacant Marketer digital / Manager marketing
|
Așteptările noastre de la candidat:
- Mentalitate analitică cu o doză sănătoasă de creativitate, consistență, inițiativă;
- Experiență în crearea și întreținerea conținutului digital (marketing de conținut, inclusiv formate video și interactive);
- Abilități de comunicare, atenție, intenție;
Cerințele noastre pentru candidat:
- Studii superiore, de preferință în marketing;
- Cunoștință de limbă română și rusă ;
- Înțelegerea tendințelor cheie și a tendințelor în dezvoltarea marketingului digital;
- Experiență în atragerea traficului de pe canalele de internet și creșterea eficienței publicității digitale;
- Experiență în crearea și sprijinirea conținutului digital (marketing de conținut), inclusiv formate video și interactive;
- Experiență în evaluarea eficienței canalelor de internet, capacitatea de a colecta date din campaniile publicitare și de a analiza rapoarte;
- Abilitatea de a dezvolta strategii de marketing, atât globale timp de 1-3 ani, cât și locale timp de 1-6 luni;
- Cunoașterea Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads, Bitrix24, FB Pixel ;
- Experiență sigură în analiza site-urilor web, aplicații mobile, experiență în planificarea mass-media și campanii publicitare;
- Abilitatea de a crea activități eficiente pe Internet;
- Competența computerului la nivelul unui utilizator încrezător;
Responsabilitati principale:
- Formarea și implementarea strategiei digitale a companiei;
- Interacțiunea cu toate unitățile de afaceri (sau aplicabile) ale companiei și funcțiile cheie în cadrul proiectelor privind soluțiile digitale;
- Organizarea și optimizarea surselor de atracție a traficului, căutarea de noi canale și instrumente digitale eficiente;
- Promovare online: SEO, publicitate contextuală;
- Campanii vizate pe Facebook, Instagram;
- Administrarea site-ului web (farmacie online): crearea de bannere, campanii publicitare, concepte;
- Crearea ideilor noi și creative pentru o companie de publicitate;
- Promovarea mărcii în rețelele sociale: Facebook, Instagram, YouTube. VK, Telregram. Controlul producției de conținut. Actualizarea informațiilor și a știrilor;
- Implementarea unei campanii de publicitate online, cooperare cu bloggeri și lideri de opinie, promovare pe YouTube;
- Pregătirea prezentărilor și raportarea către conducere;
Compania oferă: Dacă aveți nevoie de un loc de muncă interesant într-o companie farmaceutică în continuă dezvoltare și oferta noastră este interesantă, trimiteți CV-ul cu detalii de contact și nivelul salariului dorit e-mail: hr@farmina.md Deveniți parte a echipei noastre profesionale!
|
|
|