Angajăm:

Traducător/Manager de birou (Chișinău)

Sarcinile şi responsabilităţile postului:
- lucrul cu clienţii (preluarea şi predarea comenzilor, consultarea clienţilor telefonic şi faţă în faţă, preluarea şi prelucrarea comenzilor);
- lucrul cu traducătorii (plasarea comenzilor, controlul executării);
- lucrul cu documentele (xerocopiere, scanare, gestionarea circulaţiei documentelor în formă electronică); 
- pregătirea documentelor pentru autentificare notarială;
- traducerea documentelor/textelor. 

Cerinţe:
- studii superioare în lingvistică sau traduceri;
- cunoaşterea perfectă a limbilor rusă şi română, engleză, germană, etc.;
- experienţă de traducător;
- cunoştinţe de operare pe calculator;
- să fie corect şi onest;
- să fie disciplinat;
- să fie independent şi responsabil;
- să fie sociabil;
- abilităţi de lucru cu oamenii;
- dorinţa de a lucra pe termen lung.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea pozitiei pentru care candideaza la adresa electronică: curierprest@gmail.com 


moldovajob.md