HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant de:

Office manager

Responsabilități:
- Coordonarea relațiilor cu clienții (e-mail, corespondență), recepționarea apelurilor telefonice,
- Înregistrarea și transmiterea informației de serviciu angajaților companiei;
- Asigurarea circulației de documente în cadrul companiei;
- Organizarea achiziționării de rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale.
- Crearea fișelor de posturi, instrucțiuni tehnice, crearea anunțurilor de angajare;
- Evidența dosarelor, a contractelor și altor documente de profil;
- Menținerea legăturii cu departamentul contabil;
- Suport în orice alte activități solicitate de managerul de departament;

Cerinţe:
- Studii superioare;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă; engleza – va constitui un avantaj
- Bune cunoștințe de operare PC;
- Cunoașterea pachetului MS Office;
- Cunostinte din domeniul contabilitatii si resurselor umane – un avantaj;
- Excelente abilităţi de organizare, planificare și comunicare;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Experiența în domeniu – 1-2 ani;
- Lucru în oficiu cu normă întreagă de la 10:00 la 19:00 (luni-vineri);
- Pachetul oficial de angajare și social în conformitate cu legislația Republicii Moldova;

Persoanele interesate pot să expedieze CV-ul la adresa electronică:
E-mail: tv40@search4staff.com 
Telefon: 060422844


moldovajob.md