Angajăm:

Administrator recepţie

Puteți face parte din echipa noastră dacă:

  • Vorbiți fluent limba română și rusă;
  • Sunteți o persoană amabilă, flexibilă, operativă, responsabilă și creativă;
  • Cunoașteți PC;
  • Experiența în domeniile similare de deservire constituie un avantaj.

În obligațiunile Dvs se includ:

  • Întimpinarea clienților, comunicarea și consultarea acestora în mod amabil și profesionist;
  • Gestionarea apelurilor, mesajelor și programărilor clienților centrului;
  • Supravegherea realizării serviciilor în cadrul centrului în bune condiții;
  • Soluționarea situațiilor critice în mod flexibil, operativ și diplomatic;
  • Manifestarea unei atitudini orientate spre satisfacerea necesităților clienților și creșterea calității serviciilor și productivităţii centrului.

Oferim:

  • Locul de muncă situat în centrul capitalei;
  • Salariu motivant;
  • Orar de muncă flexibil;
  • Angajare oficială în câmpul muncii și pachet social;
  • Instruire permanentă și posibilitate de dezvoltare personală;
  • Lucrul într-o echipă energică și amabilă.


CV-ul Dumneavoastră îl puteţi trimite pe adresa de e-mail nouvelleviemoldova@gmail.com 


moldovajob.md