Responsabilități:
- Emiterea facturilor fiscale, avizelor (livrări suplimentare, facturi ne-emise);
- Evidența returnării facturilor fiscale emise, scanarea facturilor fiscale;
- Verificarea facturilor returnate, corectarea facturilor fiscale, după caz, eliberarea cecurilor de însoțire la factura fiscală, re-transmiterea către agent economic al facturilor fiscale problematice;
- Arhivarea facturilor fiscale;
- Introducerea comenzii pe marfa nelivrată pentru următoarea zi;
- Alte însărcinări.
Cerințe:
- Experiență în domeniul cu facturi fiscale/ documente primare;
- Responsabilitate, punctualitate;
- Capacitatea de a lucra în echipă;
- Organizat, comunicativ.
Oferim:
- Angajare oficială și pachet social complet;
- Program de lucru: Luni- Vineri 09:00-18:00;
- Salariul atractiv și motivant;
- Prânz gratuit;
Dacă sunteți interesat de acest post vacant, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: hr.7spice@gmail.com
Adresa: mun. Chișinău, șos. Muncești 121/36
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră!
De menționat obligatori pentru ce post vacant optați!