Căutăm:

Operator Call Centru

RESPONSABILITĂȚI:
• Sună si dezvoltă portofoliul de clienti ;
• Oferă asistență telefonică clienților companiei în ce privește serviciile de care aceștia beneficiază, modalitatea de colaborare, produsele şi soluțiile companiei;
• Consiliază clienții din portofoliul alocat pentru achiziția de noi produse;
• Menține bune relații cu clienții companiei;
• Informează clienții despre condiții contractuale, stadiul comenzilor acestora, proiecte și oferte în derulare,etc;
• Oferă suport clienților, prin telefon, în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu societatea;
• Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; dacă este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
• Realizează obiectivele de performanță, inclusiv cele pe proiecte;
• Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
• Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
• Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de date puse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
• Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Cerinte:
• Experiența în activitate de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefon (constituie un avantaj);
• Cunoasterea MS Office;
• Abilități de comunicare și de relaționare;
• Capacitate și dorință de a învăța lucruri noi;
• Capacitate bună de planificare și organizare a timpului și a sarcinilor de muncă:
• Orientare spre rezultat;
• Atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, corectitudine, implicare si seriozitate;

Ce oferim:
• Mediul de lucru dinamic și plăcut în companie internațională;
• Salariu motivant;
• Grafic stabil de lucru de luni până vineri;

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa: pp20@search4staff.com, indicînd codul poziției: CCL.
Numărul de contact: +37368503560.

Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.


moldovajob.md