AZ Global Consulting este o companie canadiană de recrutare cu oficiu la Chișinău, Moldova. Recrutăm angajați străini pentru angajatori canadieni. Ajutăm să selectăm în timp rapid candidații străini potriviți din peste 27 de țări pentru angajatorii canadieni, și ne asigurăm că le oferim candidaților un proces de integrare corect, transparent și atractiv.

Asigurarea, că cel mai bun talent este potrivit cu job-ul potrivit și jobul potrivit este cel mai bun talent - este ceea ce facem cel mai bine.

Manager Vânzari – Lucru la distanță

Candidatul ideal - cunoștințe, experiență și abilități:

  • Studii superioare în domeniu (management, economie, marketing) – v-a constitui un avantaj;
  • Experiența într-o poziție similară – v-a constitui un avantaj;
  • Abilități excepționale de comunicare în limba engleză;
  • Abilități de comunicare și convingere;
  • Bune cunoștințe de operare PC;
  • Responsabilitate, atenție, implicare, autoorganizare și orientare spre rezultat, seriozitate, punctualitate.

Responsabilități:

  • A identifica clienți potențiali, a crea si menține relația cu cei existenți;
  • A prelua apelurile telefonice;
  • A oferi suport si consultații cu privire la produs;
  • A efectua vinzări după script-urile stabilite;
  • A monitoriza procesul de vînzare;
  • A realiza obiectivele de vînzare.

Oferim:

  • Grafic flexibil;
  • Oportunitatea de a lucra la distanță;
  • Un salariu motivant;
  • Mediu prietenos de muncă;
  • Training gratuit și suport pentru integrare.

Candidații interesați îi rugăm să trimită CV-ul însoțit de o poză la adresa: hr1azglobal@gmail.com 
Tel: +373 68 400 338
Persoana de contact: Calinin Olesea


moldovajob.md