Angajăm:

Office Manager

Cerințe:
- studii superioare;
- bune cunoștințe în utilizarea programelor de birou (MS Windows, MS Office, E-mail, Fax etc.);
- conștiinciozitate la locul de muncă, capacitatea de a realiza un dialog constructiv.

Responsabilitățile postului:
- efectuarea lucrărilor de secretariat;
- recepționarea apelurilor telefonice;
- primirea, înregistrarea, broșarea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite de la parteneri, clienți și alți angajați;
- asigurarea transmiterii și recepționării documentelor prin poștă, fax, poșta electronică;
- întocmirea și redactarea documentelor și rapoartelor la solicitarea conducerii;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele întreprinderii;
- îndeplinirea altor sarcini stabilite de conducător/manager.

Codiții de muncă:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- salariu motivant (mărimea inițială a salariului fiind stabilită în urma interviului);
- program de lucru full time la birou.


moldovajob.md