Dacă ești profesionist și vrei să fii apreciat la justa valoare,
noi îți oferim job-ul dorit!

Căutăm angajați care știu să-și definească scopurile și îi ajutăm să le atingă.

Asistent Auditor

Candidatul Ideal:
• Studii superioare finisate, cu profil economic;
• Experiență de muncă în domeniu de analiză și cercetare;
• Abilități excelente de operare PC (MS Word, Excel, PowerPoint);
• Conoașterea cum funcționează software de tip ERP sau CRM (constituie un avantaj);
• Cunoașterea fluentă a limbilor romană, rusă și engleză;
• Abilități excelente de exprimare, coerență și asertivitate;
• Interes, inițiativă și pro-activitate în realizarea sarcinilor;
• Persoana încrezută, amabilă și prietenoasă;
• Dorința de a interacționa cu persoane diferite;
• Abilități de organizare și gestionare a timpului în mod eficient;
• Disponibilitate pentu deplasări.

Beneficii:
• Salariu competitiv, influenţat de rezultat, începînd de la 10000 MDL - NET;
• Mediu de lucru profesionist şi mega-dinamic ;
• Proiecte interesante, pline de provocări și satisfacții;
• Echipă prietenoasă și pro-activă;
• Instruire continuă oferită de către companie;
• Participare la training-uri și team-building-uri;
• Călătorii şi schimb de experienţă internaţională;
• Program de munca Luni-Vineri, 9.00-18.00.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la hr@dad.md  sau să ne contacteze la numărul de telefon 069995545.
Vom fi bucuroși să colaborăm!


moldovajob.md