Social Media Manager (vorbitor de limba engleză)

Cunoștințe și competențe necesare:
- cunoștințe elementare în domeniul marketingului și publicității;
- capacitatea de a analiza activitatea concurenților și a elabora strategii de prezență a brandurilor pe rețelele de socializare;
- cunoașterea principiilor de creare a conținutului pentru diferite rețele de socializare (Instagram, Facebook, YouTube și altele);
- capacitatea de a elabora strategii de conținut, planuri de conținut, a scrie texte în limba engleză, a crea materiale foto și video pentru postări;
- cunoașterea instrumentelor de promovare, tehnicilor de elaborare și configurare a publicității targetate;
- abilități de relaționare cu urmăritorii, de gestionare a comunităților, de tratare a obiecțiilor, de management al reputației;
- cunoașterea tehnicilor de creștere a numărului de participanți în grupuri și de înviorare a activității lor (like-uri, repostări, numărul de vizualizări și alte modalități de măsurare a gradului de implicare a auditoriului în SMM).

Cerințe:
- buna cunoaștere a limbii engleze;
- abilități de copywriting, capacitatea de a scrie texte interesante și de a alege un conținut tematic potrivit;
- un bun simț al stilului și al gustului (este important);
- capacitatea de a lucra independent pentru atingerea obiectivelor propuse;
- capacitatea de a îndeplini simultan mai mute sarcini;
- bune abilități de utilizare a editorilor grafici;
- promptitudine;
- existența unui portofoliu de lucrări realizate.

Oferim:
- angajare oficială în cîmpul muncii;
- post de muncă în cadrul unei companii stabile și siguranța zilei de mîine;
- posibilitatea de a lucra asupra unor proiecte interesante, oportunități de dezvoltare profesională și de realizare a ideilor;
- 5 zile lucrătoare pe săptămînă;
- salariu motivant (suma căruia se va discuta în mod individual cu candidatul selectat);
- un birou confortabil, bine dotat, lipsa unui dress-code strict, posibilitatea de a lua masa la bucătăria amenajată pentru angajați.

Îi rugăm pe candidați să țină cont de faptul că avem nevoie de un angajat care să activeze la birou full time, prin urmare nu vom accepta candidaturile celor care optează pentru lucrul la distanță.

Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de compania noastră.


moldovajob.md