Atribuții:
• Organizarea operațiunilor de depozitare;
• Controlul zilnic al stocului de produse;
• Efectuarea inventarierei de produse;
• Evidență și operare în programul 1C;
• Interacțiune cu clienții și cu oficiile de vânzări (asistență informațională, răspunsuri la solicitări);
• Suport complet oferit administratorului depozitului în toate activitățile de la locul de muncă.
Cerinţe:
• Studii superioare sau medii specializate;
• Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză;
• Cunoașterea programelor MS Word, MS Excel. Cunoașterea programelor de evidenta a stocurilor este un avantaj;
• Prudență. Onestitate. Responsabilitate;
• Utilizator activ al rețelelor de socializare;
• Deține permis de conducere din categoria B;
Condiții:
• Activitate într-o companie mare, în curs de dezvoltare;
• Program de lucru 5/2, de la 9:00 la 18:00. ;
• Salariu stabil;
• Locul de muncă: mun. Chișinău, sect. Centru;
• Reduceri la produsele companiei;
• Lucrul într-o atmosferă prietenoasă în compania profesioniștilor.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o poza prin e-mail, la adresa office.asist.hr@gmail.com