Ești gata de o schimbare?

Ai curaj, încredere, ambiție? La noi găsești - suport, dedicație și o echipă profesionistă!

Aplică la Mobiasbancă - OTP Group!

Asistent, Secţia Protocol şi Secretariat, Departamentul Guvernanţă Corporativă

Misiune post:Gestionarea activităţii curente de prelucrare, evidenţă şi control a corespondenţei de intrare a băncii.


Beneficiile pe care le oferim:
- Acordarea suportului privind identificarea, analiza şi formalizarea cazurilor de incidente funcţionale al sistemului informațional al băncii;
- Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
- Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
- Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
- Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
- Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
- Salariu fix + alte avantaje financiare;
- Program de muncă stabil (Luni - Vineri, 08:30-17:30).

Principalele responsabilităţi:
- Coordonează activităţile de prelucrare oportună a corespondenţei de intrare şi ieşire;
- Organizează livrarea oportună către destinaţie a documentelor de afaceri ş.a;
- Asigură întâmpinarea clienţilor sau invitaţilor cu completarea fişierului corespunzător de monitorizare a vizitatorilor;
- Înregistrează corespondenţa oficială în aplicația dedicată a Mobiasbanca – OTP Group, pe fluxul corespunzător: scrisori al căror emitenți sunt instituțiile oficiale, coletele transmise în adresa băncii prin intermediul serviciilor de curierat rapid;
- Înregistrează documentele executorii emise de Executori Judecătorești în aplicația dedicată a Mobiasbanca – OTP Group, pe fluxul corespunzător;
- Respectarea strictă a prevederilor actelor normative interne.

Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare/medii de specialitate în domeniul economiei;
- Experienţă de muncă nu mai mică de 1 an;
- Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
- Cunoaşterea limbii română, rusă, engleză;
- Orientare spre rezultat şi atenţie la detalii.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: recrutare@mobiasbanca.md  
Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461

moldovajob.md