Compania SIMPLEX – companie specializată în comercializarea produselor sanitare, sisteme de încălzire, climatizare și alimentare cu apă, anunță următorul post vacant:

Office Manager

Pentru că în ultimul timp echipa SIMPLEX crește și tot crește, avem un nou post vacant pentru tine! De data aceasta, căutăm un Office Manager foarte bine organizat!

Ne-am dori să îndeplinești următoarele cerințe:
1. Abilități excelente de comunicare interpersonală și organizare a spațiului de lucru;
2. Cunoașterea operare PC și a pachetului MS Office;
3. Organizarea excelentă a managementului timpului și lucrul cu documentele;
4. Spirit organizatoric și foarte bune abilităṭi de planificare şi organizare a activităṭilor și proceselor de care ești responsabilă;
5. Cunoașterea obligatorie a limbii română, rusă;
6. Experienţa într-un post similar, constituie un avantaj.

Ce vei face?
1. Vei organiza și coordona atribuțiile de administrare și procedurile de birou;
2. Vei crea și menține un mediu de lucru plăcut, asigurând eficiența organizațională în companie;
3. Vei păstra un nivel ridicat de profesionalism în relațiile cu clienții;
4. Vei redacta corespondența de afaceri necesară desfășurării activităților zilnice;
5. Vei ajuta echipa la organizarea evenimentelor și proiectelor existente;
6. Vei acoperi și alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității companiei.

Fiind compania care pune accent pe creșterea și dezvoltarea personalului, oferim:
1. Dezvoltare profesională dinamică;
2. Lucru într-o echipa tânară și prietenoasă;
3. Salariu competitiv și un pachet atractiv de beneficii;
4. Activități de Team-building;
5. Cursuri și oportunități de dezvoltare a carierei într-o companie modernă.

Te invităm să transmiți CV-ul la adresa de e-mail: personal@simplex.md  Nu uitati să indicați poziția pentru care aplicați! Pentru detalii apelează 022 74 74 34.

Ne rezervăm dreptul de a alege și contacta cele mai potrivite candidaturi!


moldovajob.md