Angajam:

Manager call centru

Obligatiuni:
- Analiza curenta a rezultatelor vinzarilor
- Coordonarea procesului de lucru a vinzatorilor
- Reglamensarea proceselor in forma scrisa si implementarea lor in proces de lucru
- Propunerea si implementarea a instrumentelor de a mari vinzari
- Analiza indicatorilor KPI

-Experienta de lucru in call centru prezinta un avantaj
 
Ca sa obții succes e nevoie de:
- Grad înalt de responsabilitate
- Dorința de a obține rezultat
- Experiența de muncă in pozitia asemanatoare min 1 an;
- Obligatoriu: cunoașterea fluentă a limbii de stat, avantaj limba engleza si limba germana;
- Abilitate de învățare, organizare, competențe de negociere;
- Aptitudini de comunicare, energie, capacitate de a lucra în echipă;
 
Ce oferim noi:
- Conditii favorabile intr-un oficiu modern
- SALARIU total pana la 20000 MDL;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei;

moldovajob.md