Chateau Cristi - unul dintre producătorii naționali de vin, lansat recent pe piața Republicii Moldova, își dezvoltă echipa și anunță concurs pentru funcția:

Office Manager

Titularul poziției asigură administrarea circuitului de documente, administrarea resurselor umane și administrarea altor activități de birou

Responsabilități:
1. Activități de administrare a oficiului (achiziționarea articolelor de birotică, produselor consumabile , produselor chimice și de igienă pentru oficiu)
2. Întocmirea și evidența actelor în cadrul departamentului Resurse Umane (cereri, ordine, contracte de muncă, instrucțiuni SSM).
3. Monitorizarea și aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă.
4. Gestionarea documentației de deplasare a personalului.
5. Gestionarea și evidența fișelor personale de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă.
6. Evidența foilor de parcurs și casaerea combustibilului parcului auto a întreprinderii.
7. Evidența și întocmirea actelor privind transportarea și alimentarea angajaților.
8. Evidența și casarea articolelor de birotică, produselor consumabile și chimice pentru birou.
9. Perfectarea și evidența contractelor.
10. Îndeplinirea altor însărcinări primite de la director/contabil - șef.

Cerințe:
1. Studii superioare (preferabil - contabilitate)
2. Experiență de lucru de cel puțin 2 ani.
3. Cunoștințe PC (pogramul contabil 1C - obligatoriu, Microsoft Excel, Word).
4. Abilități de organizare eficientă a volumului de lucru.

Oferim:

  • Grafic de muncă Luni - Vineri, 09.00-18.00
  • Pachet social deplin
  • Colectiv tânăr și prietenos

Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu menționarea poziției pentru care candidează la adresa electronică: chateau.cristi@gmail.com 


moldovajob.md