Angajam:

Supervizor Call Centru - salariu de la 15000 lei

Companie de recrutare, cu un spirit de echipa pozitiv dar si orientat spre rezultat, își lărgește echipa. O șansă deosebita pentru tinerii ambițioși, care știu că o pot demonstra în practică.

Ce trebuie sa faci?
1. Sa organizezi activitatea a 8-10membri astfel, încât ei sa fie eficienți in munca care o fac: calitate deservire client, receptivitate, profesionalism, si planificare activități.
2. Organizarea procesului pe intrări/ieșiri de sunete
3. Monitorizarea si îmbunătățirea indicatorilor de performanta
4. Optimizări la nivel de CRM, business procese, indicatori.
5. Participarea in selectarea, adaptarea si dezvoltarea subalternilor.
6. Efectuarea rapoartelor de performanta pentru manageri.
7. Rezultate personale în gasirea clientilor.

Ce trebuie sa cunoști?
1. Să ai cunoștințe practice in domeniul call centru in post de supervizor sau leader de echipă - este un mare avantaj.
2. Sa cunoști conceptual programe specializate pentru activitatea de call centru (daca ai si experiența in propunerea de optimizări, sau evaluări lacune e un avantaj)
3. Să ai experiența in scrierea si optimizarea de scripturi
4. Să ai experiența în negocieri. Funcția presupune și contracte personale!!!
5. Sa cunoști indicatorii de performanta al unui call centru.
6. Limba engleza fluent - obligatoriu.

Ce oferim noi?
1. Oportunitatea de a te încadra într-o echipa dinamica și generos orientata spre rezultat.
2. Poziție cu responsabilități de manager (ești gata de un atare challenge?)
3. Oficiu modern,
4. Posibilitatea lucrului de la distanta dupa etapa de practica in oficiu.
4. Salariu + bonus în funcție de rezultate.

Candidaţii interesați sunt invitați să transmită CV-urile la adresa azglobalhr@gmail.com  , indicînd denumirea postului vacant .


moldovajob.md