Suntem o companie internațională specializată în
dezvoltarea și promovarea produselor pentru o viață sănătoasă.

Compania noastră a venit pe piață acum 20 de ani și de atunci și-a extins activitatea în peste 35 de țări ale lumii devenind una internațională.

Astăzi dorim să ne mărim echipa și căutăm o persoană
pentru postul de:

Director regional vînzări și susținere distribuitori

Compania Coral Club și-a început activitatea în anul 1999 și în prezent este unul din principalii producători și promotori ai produselor pentru o viață sănătoasă.

În activitatea noastră ne bazăm pe metode inovative și rezultate ale unor studii științifice avansate în domeniul sănătății oferind produse de înaltă calitate cu valoare nutritivă superioară ce au capacitatea să contribuie la restabilirea echilibrului în organismul uman.

Astăzi suntem în căutarea unui manager care să-și asume sarcina să stabilească relații de parteneriat cu distribuitorii produselor noastre, să evalueze statutul și rezultatele activității acestora, să-i acorde asistența necesară și să-i motiveze în vederea obținerii unor rezultate mai bune, dar și să le fie alături pentru a-i ajuta să rezolve situațiile dificile ce ar putea să apară.

Responsabilități principale:
- gestionarea echipei existente de manageri de vînzări (distribuitori);
- asigurarea unor condiții optime pentru relaționare eficientă dintre distribuitori și clienți: organizarea prezentărilor de produse, explicarea regulilor de comunicare, planificarea evenimentelor de marketing;
- studierea rapoartelor analitice bazate pe date statistice;
- scoaterea în evidență și încurajarea inițiativei distribuitorilor;
- monitorizarea pieții regionale și analiza tendințelor de evoluție a acesteia.

Suntem o companie stabilă și avem nevoie de colegi care să ne fie cît mai mult timp alături de aceea căutăm o persoană care:
- este capabilă să ia decizii, orientată spre oferirea de servicii, atentă și binevoitoare;
- dă dovadă de capacitate de organizare, fiind totodată suficient de flexibilă, dar și posedă foarte bine arta negocierilor;
- nu-și pierde niciodată cumpătul și poate să îndeplinească simultan mai multe sarcini;
- are o experiență de cel puțin 3 ani într-o poziție de conducere în domeniul vînzărilor.

Oferim:
- loc de muncă în cadrul unei companii internaționale care promovează valorile morale supreme;
- șansa de a avea alături o echipă unită mereu gata să ofere suportul necesar, să sară în ajutor și să inspire;
- oportunitatea de a vă pune în valoare aptitudinile și competențele pentru a evolua în plan profesional și personal și pentru a contribui la prosperitatea companiei;
- remunerare constînd din salariul fix (80%) și bonusul de performanță (20%);
- posibilitatea de a lucra într-un birou confortabil situat chiar în centrul capitalei, pe strada Alessandro Bernardazzi, 83.

Cei care doresc să aplice pentru această poziție sunt rugați să expedieze CV-ul cu specificarea salariului dorit la adresa electronică de mai jos.

Suntem nerăbdători să vă cunoaștem!

 


moldovajob.md