Compania anunță concurs de angajare pentru postul:

Office manager / Secretară

Dacă ești o persoană organizată, punctuală și de încredere vino în echipa noastră!

Oferim:

  • Un salariu transparent și motivant;
  • Bonusuri și prime în funcție de rezultatele muncii efectuate;
  • Condiții confortabile de lucru.

Cerințe:

  • Studii medii de specialitate/superioare;
  • Experiență de muncă pe un post similar minim 2 ani;
  • Cunoștințe în organizarea documentației;
  • Cunoștințe de operare MS Office, navigare Internet;
  • Abilități de lucru cu echipamente de birou (copiator, imprimantă, scaner);
  • Abilități de organizare, planificare;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, citit) - constituie un avantaj;
  • Business dress code.

Responsabilități:

  • Întocmirea agendei întîlnirilor de lucru a ședințelor și efectuarea altor sarcini administrative;
  • Gestionarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite/emise și a altor documente;
  • Întocmirea și redactarea corespondenței de afaceri, anchetelor, rapoartelor și altor documente;
  • Realizarea colecționării și transcrierii corespondenței de afaceri, proceselor verbale, rapoartelor;
  • Recepționarea şi redirecționarea apelurilor telefonice și a mesajelor electronice.

Condiții de lucru:
Program de muncă: Luni-Vineri, 8:00-17:00.

Persoanele interesate pot expedia CV-ul cu poză la adresa de e-mail: office@transautogaz.md , cu menţiunea „(Secretară)”.

Doar candidaţii selectaţi în baza CV-ului vor fi contactaţi pentru interviu.


moldovajob.md