Cerințe:
• Studii de specialitate (contabilitate, economie, finanțe);
• Cunoașterea softului contabil 1C;
• Experiența de muncă în contabilitate, minim 1 an;
• Cunoașterea limbii engleze;
• Posedarea automobilului personal constituie un avantaj.
Beneficii:
• Salariu – de la 10000 Net;
• Prînz gratuit;
• Bonusuri și facilități în dependență de rezultate.
Responsabilități:
• Înregistrează electronic facturile;
• Înregistrează și verifică achitările și încasările financiare;
• Calculează salariile angajaților;
• Întocmește acte de consum a motorinei, medicamentelor și cerealelor;
• Întocmește actul de casare a obiectelor de mică valoare și scurtă durată;
• Întocmete și transmite rapoartele statistice lunare, trimestriale, anuale.
Condiții de muncă:
- Oficiu - r-nul Anenii Noi, s. Roșcani
- Program - 8:00 – 17:00
Așteptăm CV-ul tău la hr@dad.md