HR-Consulting (www.search4staff.com) – la solicitarea clientului său, este în căutarea candidatului pentru postul vacant:
|
Responsabilități:
- Asistarea Managerului pe Achiziții în examinarea pieței prin intermediul bazelor de date disponibile și/sau prin Internet;
- Contactarea furnizorilor (de obicei telefonic și/sau email) în baza unor instrucțiuni detaliate pentru a asigura implementarea politicii de achiziții a organizației;
- Elaboarea planingul săptămânal;
- Pregătirea și trimiterea comenzilor de achiziţii pentru materie primă, servicii etc.;
- Procurarea deplasărilor de serviciu: bilete de călătorie şi/sau rezervări de hotel;
- Colectarea de la furnizori şi verificarea documentelor de evidenţă contabilă (facturi, acte de primire...);
- Colectarea şi verificarea documentelor de calitate prezentate de furnizori, să fie în conformitate cu standardele de rigoare şi normele internaţionale;
- Monitorizarea stocurilor disponibile;
- Trasarea,urmărirea şi livrarea comenzilor în timpul prestabilit la elaborarea comenzilor;
- Elaborarea si editarea rapoartelor de evidenţă lunară;
- Actualizarea şi/sau clasificarea informaţiilor colectate în bazele de date interne/Cloud ;
- Actualizarea și menținerea cunoștințelor profesionale și a competențelor tehnice în domeniul achizițiilor.
Competențe de bază:
- Precizie și atenție la detalii;
- Aptitudini organizatorice puternice;
- Abilitatea de a gestiona mai multe sarcini în ritm rapid şi eficient;
- Abilitatea de a lucra bine structurat şi organizat, atât în echipă, precum și în mod independent;
Calificări:
- Studii universitare (Licență), de preferință cu cunoștințe în domeniul achizițiilor și / sau administrativ
- Buna cunoaştere a limbii franceză, scris și vorbit. Cunoaşterea limbii engleza ar fi un avantaj puternic.
- Experimentat în Microsoft Office și Enterprise Resource Planning (ERP - nu este obligatoriu) + Noi oferim instruire.
Cei interesați pot transmite CV la adresa email: tv40@search4staff.com Telefon de contact: 022-202986/060422844
|
|
|