Banca Comercială „EXIMBANK”,  parte a Grupului Internaţional Intesa Sanpaolo  angajează:

Specialist CRM

Beneficiile oferite de către bancă:

  • Salariu competitiv şi tichete de masă;
  • Bonus de performanţă în dependenţă de rezultatele obţinute;
  • Control medical anual din contul angajatorului la o instituţie medicală privată;
  • Formări şi team building-uri;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
  • Diversitate în activităţi, posibilitatea obținerii unei experiențe internaţionale;
  • Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.

Responsabilităţi:

  • Respectarea strategiilor de business şi axarea pe satisfacția clienților;
  • Gestionarea campaniilor de marketing precum şi asigurarea eficienței și a ROI-ul acestora;
  • Acordarea suportului Rețelei Retail la utilizarea instrumentelor CRM în scopul creşterii forței de vânzări, îmbunătățirii tehnicii de cross-selling;
  • Emiterea propunerilor și strategiilor de pricing pentru diferite segmente de clienţi şi efectuarea recomandărilor pentru structurile de Business;
  • Analiza și cercetarea tuturor segmentelor de clienţi şi identificarea noilor oportunităţi de dezvoltare a afacerilor;
  • Efectuarea unor analize și rapoarte privind potențialul pieței, comportamentul și nevoile anumitor clienți-țintă în scopul analizei de business și a luării deciziilor;
  • Emiterea noilor inițiative de afaceri subdiviziunilor de resort și identificarea oportunităților de cross-selling, cu accent special pe canalele electronice (Mobile Banking, Internet Banking și ATM), care necesită a fi integrate ”în timp real” cu platforma CRM;
  • Efectuarea analizelor de date în baza informațiilor nestructurate (text mining – analiza inteligenta a textelor) pentru a înțelege comportamentul clientului pe canalele de comunicare noi (de exemplu, chat-uri și rețele sociale).

Cerinţe faţă de candidat:

  • Studii superioare economice;
  • Experienţă de minimum 2-3 ani în banking, benchmarking, relaţii cu clienţii etc.;
  • Abilităţi dezvoltate în analiză şi sintetizarea datelor;
  • Cunoaşterea limbii engleze şi a instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent;
  • Cunoaşterea actorilor principali de pe piaţa bancară autohtonă;
  • Capacitatea de a lucra într-un ritm alert, a prioritiza sarcinile şi a raporta rezultatele;
  • Spirit creativ, cu iniţiativă pronunţată şi forţă de convingere;
  • Nivel înalt de motivaţie şi dorinţă de implicare în proiecte noi şi complexe.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: recrutare@eximbank.com  
 

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare


moldovajob.md