Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internaţional Intesa Sanpaolo angajează:
|
Beneficiile oferite de către bancă:
- Salariu competitiv şi tichete de masă;
- Bonus de performanţă în dependenţă de rezultatele obţinute;
- Control medical anual din contul angajatorului la o instituţie medicală privată;
- Formări şi team building-uri;
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
- Diversitate în activităţi, posibilitatea obținerii unei experiențe internaţionale;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.
Responsabilităţi:
- Respectarea strategiilor de business şi axarea pe satisfacția clienților;
- Gestionarea campaniilor de marketing precum şi asigurarea eficienței și a ROI-ul acestora;
- Acordarea suportului Rețelei Retail la utilizarea instrumentelor CRM în scopul creşterii forței de vânzări, îmbunătățirii tehnicii de cross-selling;
- Emiterea propunerilor și strategiilor de pricing pentru diferite segmente de clienţi şi efectuarea recomandărilor pentru structurile de Business;
- Analiza și cercetarea tuturor segmentelor de clienţi şi identificarea noilor oportunităţi de dezvoltare a afacerilor;
- Efectuarea unor analize și rapoarte privind potențialul pieței, comportamentul și nevoile anumitor clienți-țintă în scopul analizei de business și a luării deciziilor;
- Emiterea noilor inițiative de afaceri subdiviziunilor de resort și identificarea oportunităților de cross-selling, cu accent special pe canalele electronice (Mobile Banking, Internet Banking și ATM), care necesită a fi integrate ”în timp real” cu platforma CRM;
- Efectuarea analizelor de date în baza informațiilor nestructurate (text mining – analiza inteligenta a textelor) pentru a înțelege comportamentul clientului pe canalele de comunicare noi (de exemplu, chat-uri și rețele sociale).
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare economice;
- Experienţă de minimum 2-3 ani în banking, benchmarking, relaţii cu clienţii etc.;
- Abilităţi dezvoltate în analiză şi sintetizarea datelor;
- Cunoaşterea limbii engleze şi a instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent;
- Cunoaşterea actorilor principali de pe piaţa bancară autohtonă;
- Capacitatea de a lucra într-un ritm alert, a prioritiza sarcinile şi a raporta rezultatele;
- Spirit creativ, cu iniţiativă pronunţată şi forţă de convingere;
- Nivel înalt de motivaţie şi dorinţă de implicare în proiecte noi şi complexe.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: recrutare@eximbank.com
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
|
|
|