Vorbitor de Limba Bulgară
Candidatul ideal: - Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare); - Cunoştinţe avansate de limba Bulgară și Română (scris și vorbit) – Obligatoriu; - Cunoștințe de limba Engleză constituie un avantaj; - Abilităţi de operare PC (MS Office, aplicații Web); - Experiența în serviciul de asistență clienți (chat, telefonic, email) constituie un avantaj; - Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o modalitate politicoasă și profesională. Responsabilități: - Preia apelurile furnizorilor; - Preia sesizările furnizorilor și găsește soluții pentru rezolvarea lor; - Introduce în sistem sesizările telefonice inițiate de client; - Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei; - Solicită și verifică setul de documente necesare de la furnizori / clienți; - Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări. Beneficii:
- Un pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
- Un mediu flexibil (lucru de acasă), multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative;
- Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă.
|
|
|