Beneficiile oferite de către bancă:
- Salariu competitiv şi tichete de masă;
- Bonus de performanţă în dependenţă de rezultatele obţinute;
- Control medical anual din contul angajatorului la o instituţie medicală privată;
- Formări şi team building-uri;
- Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
- Diversitate în activităţi, posibilitatea obținerii unei experiențe internaţionale;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.
Responsabilităţi:
- Să asigure asistență juridică tuturor unităților organizatorice ale Băncii în scopul asigurării interpretării și aplicării corespunzătoare a legilor și a reglementărilor; în scopul dezvoltării noilor produse și servicii și pentru modificarea celor existente;
- Să definească standardele şi termenii modelelor contractelor pentru toate produsele;
- Să acorde suport structurilor de business pe aspecte de gestionare a reclamațiilor și pe chestiuni legate de deservirea clienţilor;
- Să acorde servicii de consultanță juridică pentru clienții ÎMM și Corporate;
- Să exprime opinii juridice privind definirea și actualizarea acordurilor și contractelor cu furnizorii și partenerii Băncii pentru achiziționarea de bunuri și servicii;
- Să asigure reprezentarea și apărarea intereselor băncii în toate litigiile juridice și alte proceduri judiciare (cu excepția acelor acțiuni care rezultă din activitățile de recuperare a creditelor neperformante);
- Să analizeze solicitările organelor de drept, instanțelor judecătorești și altor organe de stat cu privire la activitatea de tranzacționare a clienților băncii și solicitarea de suspendare a conturilor clienților băncii;
- Să evalueze potențialele riscuri de pierdere aferente acțiunilor legale.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare în domeniul juridic;
- Experienţă profesională: cel puţin - 5 ani, dintre care managerială – minim 3 ani, experienţă în domeniul bancar va constitui un avantaj;
- Cunoaşterea cadrului legislativ şi de reglementare a activităţii bancare;
- Cunoaşterea limbii engleze şi a instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent
- Experiența în negocierile cu clienții;
- Tehnici de control și monitorizare.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: recrutare@eximbank.com
Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare