Mai exact, afișăm călătorilor o imagine în ansamblu a opțiunilor de călătorie disponibile la un preț cât mai accesibil. Scopul nostru este să ușurăm procesul de cumpărare a biletelor avia.
Vino in echipa noastră de profesioniști dacă ești o persoană sociabilă, pro-activă și organizată!CERINȚE:- deține diplomă de studii superioare/ experiență în domeniu minim 1 an;
- posedarea sistemelor de rezervări Amadeus, Gabriel și Galileo;
- cunoaşterea fluentă a limbilor română şi rusa, engleza- nivel conversațional;
- utilizator încrezut de PC și tehnică de birou;
- abilități foarte bune de comunicare și negociere;
- se caracterizează prin responsabilitate, amabilitate, atitudine pro-activă;
RESPONSABILITĂȚI:- deservirea și asistența calitativă a clienților pe tot parcursul procesului pre și post vânzare;
- efectuarea apelurilor telefonice la necesitate, procesarea cererilor primite;
- stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor profesionale cu clienţii, orientate spre satisfacerea nevoilor acestora;
- asistarea clienților la efectuarea check-in-ului online;
BENEFICII:- pachet salarial plătit integral pe alb, legal;
- salariu fix, negociabil în dependență de abilități și experiența de lucru cu clienții;
- bonus motivant din vânzările realizate;
- oficiu modern cu amplasare comodă și accesibilă, centru orasului;
- pachet social deplin;
- mentori cu experiență, ce te vor ajuta să te implici în muncă;
- echipă binevoitoare și profesionistă;
- oportunități de creștere profesională și financiară;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-urile la adresa de e-mail: hr.asociatia@gmail.com PENTRU MAI MULTE DETALII SUNĂ ACUM!Nr de contact: 079911110