Ne-am înțelege de minune dacă deții:
- Studii superioare finisate;
- Cunoștințe și experiență de operare MS Office(Word, Excel) și în sistemul 1C;
- Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
- Responsabilitate și abilități de concentrare;
- Capacitate de lucru individual și în echipă;
- (Chiar și dacă te indoiești de posedarea unor particularități, încearcă, poate ne uimești cu altceva...)
Responsabilități
- Primirea documentelor aferente procesului de import;
- Introducerea sortimentelor de mărfuri importate în sistemul 1C;
- Corespondența, la necesitate, cu furnizorii companiei;
- Întocmirea/completarea, la cerere, de rapoarte de achizitii.
Benefiicii:
- Salariu competitiv în funcție de experiență și competențe;
- Pachet social deplin;
- Telefon și abonament de telefonie mobile;
- Alte beneficii pe care le vei descoperi dacă te alături echipei noastre.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul cu menționarea pozitiei pentru care candideaza la adresa electronică: elena.dragan@artgranit.md ; 069000527 *Notă: În urma analizei Cv-urilor, doar candidați selectați vor fi invitați la etapa de interviu.
|
|
|