Funcții și responsabilități:
- Întocmirea documentelor (ordine angajare , demisie, transfer, contracte de muncă, concedii anuale;etc.)
- Întocmirea tuturor dărilor de seamă şi altor documente pe care le prezintă instituţiilor de stat relevante;
- Organizarea activității de SSM, conform normelor legale în domeniu
- Inregistrarea informatiei în sistemul informațional al companiei.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare;
- Cursuri in domeniul securitatii si sanatatii in munca pentru lucratorii desemnati (Nivelul II)
- Experienţă într-o pozitie similară – min. 1 an ;
Abilităţi şi atitudini:
· fluență în limba de stat și rusă (obligatoriu);
· responsabilitate, flexibilitate, confidenţialitate;
· nivel bun de utilizare a calculatorului.
Condiții:
- grafic de muncă: 8 ore/zi
- oportunitatea de dezvoltare personală și profesională intr-o echipa de profesionisti.
Dacă doriţi să faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să aplicaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: elizaveta.arnaut@ab.md
Toți candidații selectați vor fi invitați la interviu.