Angajăm:

Asistent personal / office manager

Responsabilităţi de baza:
- Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise;
- Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Administrarea oficiului companiei: consumabile (ceai, cafea, apă), birotică, detergenți;
- Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion si cazari la hotel;
-Însărcinări zilnice de la Director ;
- Controlul realizării însărcinărilor de către angajați;
- Alte însărcinări administrative.

 Cerințe :

- Persoana responsabila,organizata, dinamica, punctuala, comunicabila. 
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, rusă;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel de comunicare şi scris constituie un avantaj;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Abilitaţi de coordonare, planificare,organizare si structurare.

Compania garanteaza:
- Grafic de lucru    Luni-Vineri , ora 9:00-18:00
-Oficiu confortabil situat în sectorul Centru, str. Feredeului 4
- Salariu atractiv ( bonusuri de performanță );
- Ambianță potrivită pentru dezvoltare personala și profesională;
- Ceai , cafea + o bibliotecă de cărți ( pe diverse teme ) la dispoziția ta oricînd ai nevoie;
-Posibilitate de a procura produse din magazinul Bizu si Gets la un pret redus.

Te așteptăm cu drag la o discuție , pentru această e nevoie doar să ne expediezi CV-ul cu o poză atașată la adresa hr.bizumen@gmail.com.


moldovajob.md