Angajăm:

Casier - Administrator (puncte de vanzari TAKUMI)

Candidatul ideal:
- Experiența managerială 2 ani;
- Studii universitare finalizate;
- Vorbitor fluent de limbă Ro și Ru;
- PC-User – pachetul Office avansat;

Caracteristici de personalitate , aptitudini şi deprinderi necesare:
- Abilitati excelente de negociere, comunicare si relationare;
- Capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizator;
- Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri;
- Persoana cu initiativa, proactiva, autodidact.

Descrierea jobului:
- Dezvoltă vânzările pe zona alocată;
- Elaborează și urmărește realizarea planului de vânzari;
- Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor companiei.

Noi îți propunem:
- Salariu competitiv;
- Dezvoltare profesională și posibilitatea aplicării expertizei tale în practică;
- Mediu confortabil de lucru.

Dacă ești interesat, transmite CV-ul tău pe email: hr@takumi.md  

Doar candidații preselectați, care corespund cerințelor expuse mai sus, vor fi contactați și invitați la un interviu în decurs de 5 zile din momentul recepționării CV-ului.


moldovajob.md