Atribuții: - căutarea, selectarea și evaluarea personalului; - organizarea unui sistem eficient de selectare a personalului; - realizarea interviurilor cu candidații; - organizarea procesului de adaptare a noilor angajați; - planificare curentă și de perspectivă a necesităților de personal în cadrul companiei; - participare la elaborarea politicii de personal a companiei (sisteme de selectare, motivare). Cerințe: - aspect fizic plăcut; - posibilitatea de a lucra cu un program extins; - creativitate în soluții de a găsi oameni; - experiență în realizarea interviurilor; - bune abilități de comunicare; - rezistență la stres, carismă; - calitatea de a accepta că e omenesc să greșești; - capacitatea de a provoca ușor și alți oameni, de a-i conduce și motiva, de a lua decizii; - disciplina, responsabilitate, abilitate de lucru în echipă.
Oferim: - salariu atractiv; - lucru într-un birou confortabil; - angajare oficială în câmpul muncii, pachet social; - program de lucru full time.
|
|
|