Angajăm:

Administrator punct de vanzare

Scopul postului:Administrarea și organizarea eficientă a procesului de lucru al punctului administrat, astfel încât clientul final să fie satisfăcut de produsul/serviciile prestate
Cum trebuie să fii:

  • Un bun manager pentru echipa sa (mai mult de 5 angajați în subordine);
  • Deschis spre colaborări și oferirea de feedback-uri;
  • Organizare și orientarea spre rezultat;
  • Abilități de negociere și susținere a intereselor companiei noastre;
  • Comunicare eficientă și conlucrare interfuncțională.

Cerințe profesionale:

  • Experienta în post similar (preferabil segment HORECA) – mai mult de 1 an;
  • Abilităti de relationare cu oamenii, de motivare a personalului, spirit de echipă;
  • Orientare spre client, bun negociator si organizator.

Sarcini generale de muncă:

  • Organizarea și administrarea activității punctului de vânzări, a echipei și a resurselor alocate
  • Organizarea curierilor și consultarea acestora cu privire la repartizarea comenzilor
  • Completarea rapoartelor și conlucrarea în echipă
  • Colaborarea cu manageri din rețeaua de rețea și oficiul central
  • Participarea la ședințelede lucru și de dezvoltare a punctului

Detalii despre job:
- Lucrul în ture 2x2
- Salariu motivant de la 12 000
- Echipă tânără și dinamică

Îți place anunțul, te vezi un leader în echipa noastră atunci expediază-ne CV-ul tău la adresa: hr@takumi.md    specificând postul pentru care optezi.
Doar candidatii preselectati în baza analizei CV-urilor li corespunderii cerintelor postului, vor fi contactati direct si invitati la un interviu in decurs de 5 zile.
 


moldovajob.md