Angajăm:

Office Manager - de la 16000 lei

Suntem o companie națională din industria construcțiilor, care pune accent pe dinamism, performanță și corectitudine. Împreună formăm o echipă puternică, în care fiecare angajat contribuie la succesul Companiei, iar toate rezultatele obținute înseamnă progres şi bunăstare pentru întreagă societate.

Cum arată o zi obișnuită a unui office manager la FPC Stayer SRL?

  • Recepţionarea şi redirecționarea apelurilor telefonice.
  • Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise.
  • Intocmirea și redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice.
  • Oferirea clienților/potențialilor clienți informații cu privire la produsele firmei.
  • Aprovizionarea oficiului cu birotica și alte necesare.
  • Gestionarea rezervarilor pentru biletele de avion și cazari la hotel.
  • Deservirea oaspeților, delegațiilor și conducătorilor la oficiu (apa, ceai, cafea).

Ce te va ajuta să ai succes în acest rol?

  • Studii superioare.
  • Experiență de lucru în intr-un post similar.
  • Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor Word, Excel.
  • Cunoașterea la perfecție a limbilor: română, rusă.
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare și scris.
  • Responsabilitate, diligenţă, energie, spirit analitic.

Abilități

  • Persoana responsabila, dinamica, punctuala, comunicabila.
  • Abilităţi de coordonare, planificare şi organizare;
  • Excelente abilități organizatorice și multitasking
  • Competențe de comunicare
  • Integritate
  • Entuziasm
  • Abilitatea de a delega sarcini


Ce veți obține din această experiență?

  • Dezvoltare profesională dinamică.
  • Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă.
  • Oportunitate de a conlucra cu companii internaționale în domeniul construcțiilor.
  • Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea.
  • Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut.
  • Salariu competitiv în dependență de experiență și capacități + facilități.

moldovajob.md