Secretară/Asistent personal CEO
Cerințe: • Cunoașterea limbii Engleze; cunoașterea unei alte limbi va constitui un avantaj; • Cunoașterea Acrobat PDF, MS Office (Word, Excel, Power Point); • Capacitate de analiză şi sinteză; • Orientare spre atingerea obiectivelor; • Perseverență, responsabilitate.
Responsabilități: • Îndeplinirea instrucțiunilor din partea superiorului. • Program de gestionare a timpului pentru CEO, cu stabilirea, înregistrarea si organizarea întâlnirilor / adunărilor. • Fixarea sarcinilor și reamintirea managerului despre acestea, informarea despre termene limită, întâlniri, călătorii și alte evenimente de afaceri. • Organizarea muncii de birou, controlul documentelor. • Coordonarea și distribuirea apelurilor telefonice, corespondența și vizitatori. • Organizarea apelurilor pentru manager. • Menținerea contactelor de afaceri. • Managementul afacerilor personale ale șefului (suport personal). • Organizare de călătorii de afaceri. • Colectarea și pregătirea materialelor analitice, informaționale, de referință și de altă natură pentru managerul superior. • Transmiterea către șefii de departamente a instrucțiunilor, ordinelor managerului superior și controlul executării acestora la timp.
Oferim: • Oficiu modern localizat în mun. Chișinău, sec. Râșcani; • Angajare oficială cu salariul integral; • Salariul de la 12,000lei / lunar • Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00); • Posibilitate de creștere financiară.
|
|
|