Angajăm:

Secretară/Asistent personal CEO

Cerințe:
• Cunoașterea limbii Engleze; cunoașterea unei alte limbi va constitui un avantaj;
• Cunoașterea Acrobat PDF, MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Orientare spre atingerea obiectivelor;
• Perseverență, responsabilitate.

Responsabilități:
• Îndeplinirea instrucțiunilor din partea superiorului.
• Program de gestionare a timpului pentru CEO, cu stabilirea, înregistrarea si organizarea întâlnirilor / adunărilor.
• Fixarea sarcinilor și reamintirea managerului despre acestea, informarea despre termene limită, întâlniri, călătorii și alte evenimente de afaceri.
• Organizarea muncii de birou, controlul documentelor.
• Coordonarea și distribuirea apelurilor telefonice, corespondența și vizitatori.
• Organizarea apelurilor pentru manager.
• Menținerea contactelor de afaceri.
• Managementul afacerilor personale ale șefului (suport personal).
• Organizare de călătorii de afaceri.
• Colectarea și pregătirea materialelor analitice, informaționale, de referință și de altă natură pentru managerul superior.
• Transmiterea către șefii de departamente a instrucțiunilor, ordinelor managerului superior și controlul executării acestora la timp.

Oferim:
• Oficiu modern localizat în mun. Chișinău, sec. Râșcani;
• Angajare oficială cu salariul integral;
• Salariul de la 12,000lei / lunar
• Program de muncă de Luni până Vineri, 8h (9:00-18:00);
• Posibilitate de creștere financiară.


moldovajob.md