Angajăm:

Office Manager

Cerințe:
- Abilităţi de organizare şi planificare.
- Orientare spre rezultat, atenție la detalii și respectarea termenilor limită.
- Cunoașterea utilizării pachetului de Google Docs, Sheets.
- Cunoașterea avansată a limbilor romană și rusă
- Experiență anterioară similară in activitați de secretariat constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:
- Lucrul cu platforma 999.md (adaugare anunturi, editare, raspuns la mesaje, la sunete uneori etc.)
- Publicare anunturi facebook, instagram precum si de raspuns la mesajele recepetionate si la comentarii dupa necesitate.
- Întîmpinarea vizitatorilor, oferirea de informații pentru clienți / vizitatori;).
- Servirea clienților cu apă, ceai, cafea după necesitate;
- Administrarea oficiului companiei și aprovizionarea consumabilelor (ceai, cafea, apă), birotică, tehnică, s.a.;
- Aptitudini de operare PC, cunoașterea pachetului Micrososft Office, sisteme CRM -constituie avantaj;

Ce oferim:
- Program de lucru: luni - vineri, 9:00-18:00
· Mediu de lucru atractiv, ce permite dezvoltarea profesională;
· 6000 lei + KPI (bonus in dependenta de performanta)
· Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv.

Expediați CV-ul la adresa: connect.imobil@gmail.com
sau ne puteti contacta la numarul de telefon 078899997
Oficiu: str. Sfatul Tarii 3


moldovajob.md