Avem nevoie de o persoană responsabilă și disciplinată pentru organizarea activității depozitului.
Cerințe:
- experiența anterioară de cel puțin un an într-o poziție similară;
- cunoașterea principiilor de organizare a activității depozitului;
- responsabilitate, punctualitate, abilități de comunicare;
- capacitatea de a respecta termenele limită;
- spirit de echipă.
Responsabilități:
- organizarea proceselor de recepție, păstrare și expediere a mărfurilor la depozit;
- controlul respectării regulilor de gestionare a depozitului;
- colectarea și pregătirea comenzilor;
- efectuarea inventarierilor la depozit.
Oferim:
- angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
- salariul mărimea căruia se va negocia în timpul interviului.
Program: 9:00-18:00 (5 zile lucrătoare pe săptămînă).
Dacă v-a trezit interesul această ofertă expediați CV-ul la adresa electronică: pigeon@pigeon.md. Vor fi acceptate doar dosarele care corespund cerințelor din anunț.