Compania Vitra SRL angajează:

Administrator filială

Responsabilități:

  • Organizarea, coordonarea proiectelor de logistică, producție, construcție și gospodărie;
  • Soluționarea întrebărilor administrative și comerciale în incinta filialei.
  • Analiza contractelor si acordurilor semnate de companie;
  • Planificarea resurselor umane;
  • Planificarea echipamentelor și materialelor;
  • Identificarea si contractarea furnizorilor;
  • Negocierea celor mai bune condiții pentru companie;
  • Coordonarea lucrărilor și muncitorilor;
  • Identificarea riscurilor si eventualelor probleme pentru companie;
  • Asigurarea unui climat sănătos de comunicare și conclucrare între echipele de lucru;
  • Monitorizarea respectării termenelor de execuție;
  • Vizitarea și supravegherea lucrărilor pe șantier;
  • Raportarea periodica a situației proiectului;
  • Urmărirea respectării aspectelor legale și contractuale;
  • Asistență în recepția lucrărilor;
  • Executarea altor cerințe ale angajatorului în realizarea eficientă a proiectului.

Cerințe

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor Word, Excel, abilitate de a lucra cu devizele de cheltuieli;
  • Permis de conducere categoria ”B”.

Oferim:

  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și bonusuri de motivare suplimentară;
  • Bon de masă, telefon de serviciu;
  • Automobil pentru deplasări de serviciu;
  • Oportunități de dezvoltare profesională.

Persoanele cointeresate le rugăm să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@vitra.md
De mentionat OBLIGATORIU în subiectul scrisorii pentru ce post vacant optaţi.


moldovajob.md