Compania Dismarket este importator și distribuitor de produse HoReCa din 2010.
Anunțăm un concurs pentru postul vacant de "Manager achiziții".
Cerințe față de candidat:
- Competența în cunoașterea limbei rusă, română, engleză este binevenită.
- Cunoașterea PC-ului la nivelul unui utilizator încrezător (Word, Excel), lucru în 1C.
- Capacitatea de a lucra cu informații, clasifica și sistematiza datele.
- Capacitatea de a lucra eficient în condițiile dinamicii și liniei de produse.
- Abilități analitice (evaluarea analizei pieței, indicatori financiari ).
- Nivel ridicat de competență în negociere, Responsabilitate.
- Experiență de lucru în acest domeniu.
Responsabilitățile candidaților:
- Lucrul cu sortimentul (analiza categoriilor și alocarea bunurilor prioritare, analiza pieței și căutarea produselor profitabile pentru introducerea lor în vânzări).
- Monitorizarea și analiza pieței, studierea concurenților, urmărirea cererii și a tendințelor pieței.
- Analiza indicatorilor financiari pe categorii de produse.
- Analiza specificatiilor si avantajelor produselor din segmentul HoReCa, identificarea segmentelor tinta ale pietei de consum.
- Analiza structurii inventarului companiei, dinamica cifrei de afaceri.
Oferim:
- Oportunitatea de a fi realizat profesional într-o companie în curs de dezvoltare.
- Plata stabilă și la timp a salariilor.
- Angajari oficiale, pachet social integral conform Codului Muncii al Republicii Moldova.
- Saptamana de lucru: Luni-Vineri.
- O echipă tânără, prietenoasă, profesionistă.
- Cafea delicioasă pentru angajați și clienți!
Vă așteptăm CV-ul complet la adresa de e-mail: dismarketoffice@gmail.com sau sunați / scrieți la numărul 069 734 385, Elena.
Vă așteptăm!
|