Companie moldo-belgiana din domeniul business estate angajeaza persoana in functia de Receptionist, cu urmatoarele sarcini si responsabilitati:
- primirea, inregistrarea si asigurarea accesului vizitatorilor si locatarilor in centrul administrativ
- mentinerea registrelor, evidenta stocurilor si plasarea comenzilor periodice de consumabile
- evidenta si raportarea pe baza de soft a intrarilor si iesirilor personalului din centrul administrativ
- receptia, inregistrarea, evidenta si repartizarea corespondentei
- asigurarea suportului tehnic in cadrul intilnirilor cu parteneri locali si internationali
- executarea altor sarcini trasate de catre administratie
Cerinte candidat:
1. Studii superioare, economie sau limbi straine preferabil
2. Utilizator PC nivel mediu: MS Word, Excel, Power Point
3. Cunoasterea obligatorie a limbilor:
Romana, Rusa--fluent, Franceza sau Engleza--nivel mediu
4. Experienta de munca anterioara nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj
5. Abilitati de:
- Procesare rapida si corecta a informatiei
- Planificare si organizare
- Sociabila si flexibila
- Punctualitate si disciplina
- Automotivare si orientare spre rezultat
- Ambitia de crestere profesionala si dezvoltare continua.
Compania ofera:
- Posibilitatea de crestere si dezvoltare profesionala intr-un mediu de business international
- Salariu 6000 lei (net), angajare oficiala si conditii de munca motivante
- Domeniu de activitate divers
- Munca in cadrul unei echipe tinere si dinamice