Angajăm:

Asistent în departamentul tehnic

Principalele sarcini și resposabilități: 

  • cunostinte in domniul tehnic,
  • are cunoștinte tehnice solide, cunoaște procedurile specifice de lucru si ordinea de executie a acestora, cunoaște tipurile si parametri functionali ai utilajelor, a instalatiilor mecanice, a  dispozitivelor specifice unitatii și cunoaște documentația tehnică a acestora,  și echipamentele  de lucru.
  • execută lucrări de supreveghere, întreținere curentă și mentenanță a instalațiilor mecanice în fabrică;
  • verifică starea tehinică a dispozitivelor cât și a utilajelor industriale în scopul constatării și ameliorării uzurii sau/și defectelor acestora;
  • supraveghează și participă la procesul de instalare a utilajelor și echipamentelor noi;
  • colaborează cu celelalte departamente în vederea dezvoltării, implementării și îmbunătățirii procesului tehnologic, diverselor utilaje și echipamente;
  • întocmește notele privind procurarea materialelor pentru întreținerea echipamentelor industriale cu prezentarea acesteia conducerii companiei;
  • înaintează propuneri de optimizare către compartimentul tehnic;
  • organizează și asigură acțiuni monitorizare a proceselor de mentenanță tehnică (săptămânală, lunară conform specificațiilor tehnice al utilajelor);
  • planifică și urmărește activitatea de întreținere periodică, reglajele utilajelor de producție și se asigură că liniile de producție funcționează în parametrii normali;
  • planifică și asigură derularea reviziilor periodice ale liniilor de producție;
  • gestionează derularea contractelor de service;
  • întocmește și urmărește implementarea planului de verificări metrologice și etalonări pentru echipamentele de inspecție, dispozitivele de măsurare și monitorizare;
  • să cunoască și să exploateze la parametrii normali utilajul din dotare;

Cerințe specifice postului:

  • studii superioare sau colegiale de specialitate;
  • experienta - minim un an pe un post similar constituie un avantaj;
  • abilitati de planificare si organizare a activitatilor;
  • atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza, interpretare cifre;
  • excelente abilități de comunicare și inter-relaționare personală, organizat, spirit de inițiativă flexibil, adaptabil, capacitate de lucru in echipa;
  • cunoșterea obligatoriu a limbilor rusă, română, (citit, scris, vorbit). Cunoașterea limbii engleză si a altor limbi străine constituie un avantaj;
  • cunoștințe bune de utilizare PC;

a) Compania oferă:

  • salariu motivant (nivelul salariului se va stabili in urma interviului) la care se pot adăuga bonusuri pentru performanțele obținute
  • transport gratuit
  • tichete de masă
  • întreg pachet social conform legislației din Republica Moldova
  • burse de studii pentru angajați
  • mediu de lucru plăcut
  • oportunități de dezvoltare a carierei într-o echipa tânără
  • perspectiva creării unei cariere de succes

Persoanele interesate pot aplica aici sau pot  expedia CV-ul la adresa de e-mail: HR@sandriliona.md cu indicarea postului pentru care aplică, sau ne pot contacta la nr. de telefon: tel fix: 0268- 23134; tel. mob: 068501687.

Doar candidatii selectati vor fi invitati la interviu!


moldovajob.md