O.C.N. „Easy Credit” S.R.L. anunță concurs pentru angajare:
|
Consultant/ă sector nebancar Chisinau
• Dorești să obții o experiență profesională de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum aveți această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată. Oferim: • Pachet social 100% conform CM RM • Regim de lucru: • Luni — Vineri: 09.00-18.00, inclusiv 2 Sâmbete lunar • Salariu atractiv • Tichete de masă • Posibilitate de avansare • Oficiu modern • Alte facilități Scopul postului: Consultarea clienților pentru alegerea produsului creditar dorit și încheierea contractelor de împrumut.Gestioarea numerarului filialei companiei
Cerințe: • Studii medii cu profil financiar • Cunoaşterea limbii române și limbii ruse • Utilizator al MS Excel • Cunoștințe generale în domeniul legislaţiei fiscale, contabilitate • Persoană responsabilă, atentă la detalii, cu experiență în gestiunea numerarului. Responsabilități: • Prelucrarea cererilor de creditare • Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date • Verificarea documentelor prezentate de clienți • Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale • Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei • Recepționarea sau eliberarea numerarului • Numărarea banilor încasați • Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă • Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru • Rezervarea necesarul monetar pentru următoarea zi de muncă cu bancnote de diferite valori nominale, de exemplu: suma stabilită ca necesară pentru buna funcționare, conform necesităților filialei (sold la final de zi) • Predarea banilor încasatorului • Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare • Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei • Ținerea actelor de strictă evidență: - zilnic, completarea corectă a registrului mașinii de casă și control (MCC) - întocmirea raportului zilnic în Excel care include: intrările, ieșirile numerarului - prezentarea lunară a documentelor de strictă evidență (banda rulantă a aparatului de casă și control (MCC), registrul aparatului de casă și control) Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul la: hr@easycredit.md cu specificarea Consultant sector nebancar
|
|
|