Scopul general al postului:
- Coordonarea activității de marketing, precum și elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei.
Obiectivele postului:
- Elaborarea, implementarea și dezvoltarea strategiilor și politicilor de marketing ale firmei;
- Monitorizarea permanentă a pieței și a concurenței.
Descrierea sarcinilor / atribuțiilor / activităților postului:
- Elaborarea și asigurarea implementării strategiei și politicii de marketing a companiei;
- Coordonarea și monitorizarea continuă a pieţei și concurenţei în vederea actualizării și/sau modificării strategiei și politicii de marketing;
- Crearea, afirmarea și menţinerea vizibilității serviciilor de brand ale companiei prin diverse campanii și evenimente de marketing;
- Dezvoltarea politicii de preţuri pentru serviciile și produsele lansate pe piață ale companiei;
- Elaborarea, redactarea și difuzarea materialelor de promovare ale companiei;
- Analiza eficienţei activităţilor de marketing;
- Analizarea oportunității introducerii de noi produse sau servicii;
- Menținerea unei vizibilități ridicate a brendurilor prin diverse evenimente;
- Dezvoltarea politicii de fidelizare a clienților.
Cerințe referitoare la candidat:
- Studii superioare de profil în marketing;
- Experiență în domeniu de minim 3 ani;
- Abilități excelente de comunicare și de convingere;
- Cunoașterea fluentă a limbilor: română, rusă și engleză – un avantaj;
- Cunoștințe practice evidente în marketing și promovare de servicii;
- Cunoștințe avansate MS Office și/sau instrumente similare;
- Cunoştinţe și experienţă în crearea publicității și dezvoltarea, lansarea și gestionarea campaniilor publicitare.
Beneficii:
- Salariu atractiv, achitat la timp;
- Pachet social deplin;
- Lucru într-o echipă tînără și ambițioasă;
- Bon de masă.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: hr@vitra.md.
Va rugam sa indicati pentru care post optați.