Taxreturn - compania specializată în recuperare impozitelor din străinătate, una dintre cele mai de succes organizaţii de acest gen din ţară, este în căutarea unui Asistent contabil, care dorește să lucreze într-un colectiv de profesioniști și să își creeze o carieră de succes. Acceptăm la interviu persoane de orice vârstă și experiență, iar tinerii sunt încurajați să vină și ei la interviu.
|
Candidatul ideal:
- Studii superioare profil economic
- Cunoștințe MS Office, în special Excel
- Cunoștințe contabile de bază
- Persoană logică, serioasă, ordonată, dinamică, sociabilă, comunicativă, atentă la detalii
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe și să își prioritizeze sarcinile primite
- Adaptabilitate (datorită schimbărilor legislative)
- Disponibilitate pentru un angajament pe termen lung
- Dorință de a face carieră în domeniu
- Vorbitor de Limba Engleză, cunoașterea Limbii Germane constitutie avantaj
- Experiență în utlizare programe contabile constituie avantaj
Descrierea jobului
- Verificarea actelor contabile și declarațiilor fiscale
- Întocmire dosarului fiscal
- Emitere facturi/ bon de plată
- Consultarea clineților
- Întocmire de cont de cheltuieli în baza documentelor primite
- Organizarea documentelor contabile
Menționează în subiectul mesajului "Asistent contabil // rabota.md". Telefon: 078000405 E-mail: taxreturn.hr@gmail.com Site: http://taxreturn.md
|
|
|