Angajăm:

Economist-Contabil in Bucuresti (Romania)

CANDIDATUL IDEAL

  • Studii superioare, cu profil economic (contabilitate)
  • Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara
  • Bune cunostinte contabilitate financiara si de gestiune
  • Cunoastere avansata a programului 1C
  • Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel)
  • Abilitati bune de comunicare si relationare
  • Capacitate de analiza si sinteza, experienta redactare rapoarte economico-financiare
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor, documentelor si spatiului de lucru
  • Punctualitate, disciplina, atentie distributiva, spirit de observatie si o buna memorie
  • Cunoasterea limbilor romana si rusa, scris si conversational
  • Domiciliul in Bucuresti sau judetul Ilfov

DESCRIEREA JOBULUI

  • Verifica si monitorizeaza corectitudinea datelor si documentelor operate in programul 1C
  • Calculeaza si analizeaza preturile produselor din sortiment si profitabilitatea acestora
  • Calculeaza comisioanele si bonificatiile personalului angajat si al colaboratorilor firmei
  • Calculeaza si tine evidenta salariilor angajatilor
  • Respectă planul de conturi în vigoare
  • Înregistrează şi ţine evidenţa clienţilor si incasarilor
  • Înregistrează si verifică extrasele bancare
  • Monitorizeaza si urmareste efectuarii platilor de catre clientii firmei si respectarea termenelor de plata;
  • Efectueaza confirmarilor de sold si a punctajelor cu clientii;
  • Regleaza diferentele de pret si cantitate, aparute in facturile emise catre clienti;
  • Intocmeste dispozitiile de plata si incasare, tine evidenta avansurilor spre decontare
  • Tine evidenta si inregistrarea contabila a documentelor aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori interni si externi
  • Introduce facturile de la furnizori in programul de gestiune, verifica si compara preturile de achizitie
  • Introduce si defineste in programul de gestiune clientii noi,conform fiselor de client si verifica bonitatea acestora.
  • Introduce si defineste in programul de gestiune articolele nou intrate in sortiment
  • Tine evidenta si completeaza bazele de date cu informatii noi pe masura ce acestea sunt disponibile
  • Pregateste dosarele cu documentele primare si le preda lunar firmei de contabilitate
  • Tine legatura cu firma de contabilitate pentru solutionarea eventualelor neconformitati
  • Intocmeste periodic rapoarte economico-financiare si analizeaza indicatorii de performanta ai firmei
  • Contribuție la optimizarea sistemelor și proceselor pentru eficientizarea activitatii firmei;
  • Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
  • Intocmeste situatii statistice si raportari zilnice, la solicitarea superiorului direct. 
  • Coordoneaza personalul din subordine, pe masura ce activitatea necesita personal suplimentar
  • Se subordoneaza si raporteaza Directorului General.

BENEFICII

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri de performanta
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala

FIRMA

Firma cu capital strain, desfasoara activitati de import si distributie de usi de exterior, interior si feronerie. Are ca obiectiv promovarea produselor de calitate si este reprezentant si distribuitor unic pentru mai multe branduri din portofoliu. Firma este in expansiune si cauta noi colegi cu spirit de echipa si dorinta de afirmare.

Persoanele interesate sunt rugate sa transmita scrisorile de intentie si Curriculum Vitae (CV) la urmatoarea adresa de e-mail: valeriu@grandsecret.md 


moldovajob.md